Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Full mooonn


 

Navždy má holčička

Navždy má holčičkaVždycky mě tak nějak zajímalo, jak se asi cítil Charlie v Bellin velký den. A tak jsem se rozhodla napsat tento drabble (300 slov), jenž popisuje mou představu jeho vnímání... Snad se bude líbit, příjemné čtení. :)

 

My bloody agony

My bloody agonyMůj další pokus o drabble.

Bella. Edward ji opustil, Jacob ji už "nechce" vídat a Bella se s tím vyrovnává po svém... Tripple drabble (300 slov).

 

Odteď už se dítko radši neptá

Odteď už se dítko radši neptáTřetí a poslední double drabble (200) z minisérie o dítku. Opět volně navazující na předchozí dva a opět z firmy Agule99 a Dcvstwilight.

Snad se bude líbit.

 

A dítko se zeptalo

A dítko se zeptaloVolné pokračování (200 slov) předešlého drabblu ,Když se dítko zeptá'. Opět firma Agule99 a dcvstwilight. :)

Snad se zasmějete.

 

Když se dítko zeptá

Když se dítko zeptáKrátký (200 slov) nevinný drabble z firmy Agule99 a Dcvstwilight o naší malé rozumbradě Renesmee. Snad se pobavíte.

 

Alice, ty máš vážný problém...

Alice, ty máš vážný problém...Double drabble (200 slov). Konečně s tím někdo něco udělal!!! Přeji příjemné čtení... Vaše chloe.

 

Bella má chutě!

Bella má chutě!Můj první pokus o drabble povídku. Bella má z nepochopitelných důvodů záchvaty žravosti a neskutečné chutě. Na co? To se dozvíte níže. Není to nijak dlouhé, nečekejte nic až tak zajímavého. Slouží jen k pobavení. :) Double drabble (200 slov).

 

Run away

Run awayBella a jej pocity, keď ju Edward opúšťal. (100)

 

Victoriina vendeta

Victoriina vendetaVictoriina pomsta Cullenovcom v mojom podaní. (200)

 

I want you!

I want you!Edward, ktorý práve "ulovil" miestnu kočku.(100)

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!