Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

kiki1996


 

Lekce vaření

Lekce vařeníRenesmé + Emmett + vaření = věřte, že nic, co byste chtěli zažít... Přeji příjemné čtení. :-) A byla bych ráda, kdybyste mi dali do komentářů alespoň smajlíka. To vás nezabije. Teda snad. ;-)

 

Poslední e-mail

Poslední e-mailE-mail Belly Alici. Ten poslední. Double drabble (200 slov).

 

Moje šaty!

Přináším vám další double drabble. :D Je o Aliciných šatech a malé Renesmé spolu s Emmettem. Co malá Renesmé udělá? :) Pěkné čtení přeje BellaNess

 

In the hell, Janie

In the hell, JanieNikto nevie, čo vás čaká, keď umriete. Napísať toto pre mňa bolo fakt ťažké, keďže som aj v kine pri smrti Aleca, Demetriho a Jane plakala. Je to double drabble. Zanechajte prosím komentáre. Prajem príjemný zážitok.
VJL

 

Cez plamene pekelné

Cez plamene pekelnéEsme a jej myšlienky. (300 slov)
Momentálne je to moja posledná poviedka na tému Twilight. Neviem možno sa časom vrátim, ale moja múza sa na teraz tejto tématike otočila chrbtom.
izzie22

 

Volterrská šachovnice - Věž

Volterrská šachovnice - VěžNe všichni si stěžují na to, co jsou. Někteří z nás přeci jenom uvítají novou stabilní pozici s otevřenou náručí... Může někdo takový patřit i k Volturiovým? Příjemné počtení tohoto kratičkého drabble o sto slovech vám přeje Kaisa. ;)

 

Actress

ActressEsmé - herečka, která má vše. Zatím pouhý drabble, nevím, zda-li mám pokračovat kapitolovou povídkou či ne. Velice by mě potěšily vaše názory.
Tripple drabble - 300 slov.

 

Emmett si rád hraje

Emmett si rád hrajeDrabble o 100 slovech. Emmett si hraje, ale Rose se to moc nelíbí. Proč? Je totiž dost žárlivá. Pěkné čtení přeje MyName.

 

Esmé a dítě

Esmé a dítě100 slov o Esmé a jejím dítěti. Krásné čtení, GV. :-)

 

Když jsem je uslyšel...

Když jsem je uslyšel...Tak mě napadlo, jak se asi Edward cítil, když si uvědomil, že Bellu miluje a musí ji za každou cenu chránit? No a rozhodla jsem se napsat svůj první drabble (double - 200 slov) o tom, jak už se chystal jet domů, ale potom uslyšel myšlenky těch hajzlů, co se jí právě chystali ublížit...

« Předchozí  1 ... 22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!