Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

jazzsprej


 

Still believe in new chances

Still believe in new chancesVnútorný monológ Belly po odchode Edwarda. (300)

 

Kdybych je tak měla

Tak můj první drabble na 100 slov. Je to z pohledu Alice, které něco chybí. Přeji hezké čtení, teryna.

 

Možnost volby

Možnost volbyMůj první triple drabble či co to je. Podzim se na něm asi dost projevil...

 

Jacob in love

Jacob in loveDetský pohľad Jacoba na lásku k Belle. (200)

 

Oznam

OznamAko prial Jacob oznámenie o svadbe Belly a Edwarda? (200)

 

Edward, prosím...

Edward, prosím...Bella prosí a Edward jej, samozrejme, nedokáže nič odmietnuť.

Drabble - 200 slov.

 

Princeznička

PrincezničkaAčkoliv se může zdát, že se stmíváním to nemá nic společného, tak mi věřte, že má a to teprve poznáte. Je to prolog k mojí připravované povídce Princezna. Hezké čtení. Drabble 100 slov.

 

My beauty Bella

My beauty BellaEdward s Bellou v posteli...

Drabble v 300 slovách. :)

 

Tá pravá chvíľa

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tá pravá chvíľaDrabble - 200 slov.
Edwardova dilema o prvom milovaní s Bellou. Ako to dopadne? Obmedzenie pre istotu. ;)

 

Túžba po láske

Túžba po láske No, neviem či som napísala dobrú drabble poviedku, ale má 300 slov a... Je to o tom, ako Edward dúfa, že nájde lásku svojho života.

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!