Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

anděl smrti.....


 

Panický strach

Panický strachBella, která zažívá snad největší strach v jejím životě... Z čeho má tak nahnáno a proč? Double drabble (200). Příjemné čtení, *A.99*.

 

Můj soukromý happy end

Můj soukromý happy endMalá Bella a její soukromý happy end... :D Snad se bude líbit! Drabble - 100 slov.

 

Soror diligere

Soror diligereSoror diligere, neboli sesterská láska. Double drabble o tom, jak Cynthia nemůže přestat myslet na svoji jedinou sestru a moc se jí po ní stýská! Pěkné čtení přeje NikuseAlice! :)

 

Klamstvá

Klamstvá Pýta sa láska priateľstva... (200 slov)

 

Killer monster

Killer monsterDrabble o Bellinom love. (100 slov)

 

Máma, nic míň

Máma, nic míňBella je těhotná a její pocity? Zde... (double drabble - 200 slov)

 

Našiel som ju

Našiel som ju Edward svoju lásku našiel. (100 slov)

 

Nikdy - navždy

Nikdy - navždyNikdy... Nikdy... Krátká úvaha před Bellinou svatbou. Abych to shrnula, je tam párkrát užito slovo nikdy! :) (drabble - 100 slov)

 

Hi, Mum!

Hi, Mum!Hi, Mum! Kdopak chce, aby ho máma načapala na švestkách? Nikdo, ani Bella. (300 slov - Tripple drubble)

 

Black and white world

Black and white worldČerná a bílá, hraní na vojáky je naše lidská doména. Double drabble (200).

« Předchozí  1 ... 17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!