Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

NMstills5


 

Blázním?

Blázním?Představte si, že byste najednou měli čtyři nohy a slyšeli v hlavě své přátele...

 

Dokonalý anděl

Dokonalý andělAhoj. :) Dávám vám sem mojí úplně první drabble povídku. Docela dlouho mi trvalo to sem dát, ale nakonec se to stalo. Pak bych chtěla poprosit všechny co si to přečtou o zanechání komentu, i smajlík stačí. Kritika - chvála, všechno prosím. Přeci to jen začátečníka potěší a aspoň budu vědět, jak na tom jsem. Moc děkuju, Isabel. :)

 

I can´t believe!

I can´t believe!Co nedokáže ona odpustit jemu?

 

Romantické filmy

Romantické filmyRomantické filmy zná asi každý. Každý ve skrytu duše doufá, že se něco takového stane i jemu. Obvzláště po rozchodu.

Plní se sny?

Příjemné počtení, SarahBell

 

Prvý raz

Prvý školský deň Belly v novej škole. (100 slov)

 

Novembrový dážď

Novembrový dážď„Nádej je spoločná všetkým. Kto nič nemá, má aspoň nádej.“
(Plútarchos)
Triple drabble

 

Esméin dar

Esméin darTa laskavá, mírumilovná a klidná žena, která ráda dělá architekturu. Kdo by ji neměl rád? Jo, ji tak něco nenaštve... tedy pokud jí někdo nešáhne na nábytek... :D Snad se bude líbit... (200 slov)

 

Nič som vám nespravila...

Nič som vám nespravila...Jane nebola vždy sadistický poskok Ara. Aj ona bola dieťa... (200 slov)
Prajem príjemný zážitok. Zanechajte komentáre, prosím.

 

Omyl

OmylEdward nechal Bellu v lese. Ako to dopadlo? (100 slov)

 

Nessie a kytička

Nessie a kytičkaNessie a Rosalie. Jaký následek? Další drabble z mé sbírky. :) GV

« Předchozí  1 ... 19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!