Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pokoj osudu - 1. kapitola

EclipsePoster3


Pokoj osudu - 1. kapitola Nakonec jsem něco vykouzlila, ale předem upozorňuji, že povídka bude oddechová a psaná po krátkých kapitolách.
„Vy jste se mnou byl celou noc?“ zeptala se nevinným hláskem. Přikývl jsem a odhrnul ze sebe deku. Z té situace mi bylo horko, a kdybych nebyl v přítomnosti tak úchvatné dívky, udělal bych si dobře.
Pane Bože, to jsem tomu dala, pomyslela si v myšlenkách.
Hezké počtení, přeje KQC. :)

Pokoj osudu - 1. kapitola

Po vyslovení mého jména se zarděla a dala si ruku před pusu. Na její popud jsem se ještě více usmál, a tak odhalil řadu bělostných zubů. Zrychlil se jí dech a stejně tak běh srdce. V ranním světle vypadala ještě svůdněji. Ačkoli jsem celou noc prospal v náruči této bohyně, stále jsem toužil po její blízkosti, objetí, polibcích a také náruživém zacházení.

S ní to bylo všechno jiné. Cítil jsem se stejně rovnocenný jako obyčejní lidé a to se u mě nestávalo. Hleděla na mě s očima plný zvědavosti, viny, ale také zaujetí, což ve mně vzbudilo špetku naděje. Strach, který bych očekával u dívky, jako je ona, se nedostavil. Čelila této situaci statečně a právě to z ní dělalo něco výjimečného. Absurdní bylo, jak jsem během té jedné noci vypudil svou dlouhodobou milenku z hlavy.

Marylin byla velmi zkušená a zručná milenka, kterou jsem si jako jednu z mnoha vydržoval, ale když jsem ji měl posoudit s – údajně jmenovanou dívkou – Bellou, kam se na ni hrabala. Měla tvář s něžnými rysy, která sama o sobě vypovídala jediné – já tě nekousnu. Ovšem její povaha byla pravým opakem. Když jsem na ni tak hleděl, napadla mě myšlenka, že byla donedávné noci nezkušenou pannou, ale pomyšlení na praktiky, které v noci předvedla, mě ujistily o opaku. Nemohla být. Bella byla ďábel a anděl v jednom.

Vražedná kombinace, pomyslel jsem si, to mě na ni přitahovalo.

„Já se představil. Doufám, že se vaše jméno také dozvím,“ pokřiveně jsem se usmál. Stále si držela cíp prostěradla u obličeje. Neměl jsem ani šanci podívat se jí na plné rty, které mě celou noc přiváděly k šílenství. Když jsem si vzpomněl, co se mnou dělala, jak na mě působil obleček z latexu, a ty lascivní pohyby… Opět jsem byl v pozoru. A ne jen já.

Jak je tohle možné? Kde je Lucas?

Její myšlenky byly trhané, ale velmi zřetelné. V mysli si vybavila středně svalnatého mladíka s blond vlasy a tmavě modrýma očima. Nesnášel jsem konkurenci, byl to můj úhlavní nepřítel. A stejně tak i v tomhle případě jsem měl chuť jí obrázek toho grázla vypudit z mysli. Nemohl jsem, tu bezmoc jsem cítil.

„Vy jste se mnou byl celou noc?“ zeptala se nevinným hláskem. Přikývl jsem a odhrnul ze sebe deku. Z té situace mi bylo horko, a kdybych nebyl v přítomnosti tak úchvatné dívky, udělal bych si dobře.

Pane Bože, to jsem tomu dala, pomyslela si v myšlenkách.

Náhle nabrala zelenou barvu v obličeji a v očích se jí ztratily ty šibalské jiskřičky. I s prostěradlem kolem těla se zvedla z postele a odešla do koupelny, kde za sebou zamknula. Slyšel jsem, jak se pustila tryskem voda z kohoutků, a pak bylo ticho. V tichosti jsem ležel na posteli, stále si promítajíc, co se odehrálo. Byla to jen náhoda nebo osud? A co teď bude s Marylin? Byl jsem si jistý, že mě bude stát hodně úsilí, přinejmenším financí, abych si ji zas udobřil. Ledaže bych si našel novou koninu… pohledem jsem zavadil o Bellino spodní prádlo. I když jsem s ní byl celou noc, její dráždivá vůně mě stále překvapovala.

V tom hrobovém tichu začal někdo hlasitě bušit na dveře. Napadlo mě, že by to mohl být onen Lucas, na kterého pravděpodobně celou noc čekala, ale nezdálo se mi, že by přišel až k ránu, kdy je vše zaseto a dokonáno. Rychle jsem si oblékl kalhoty, ani jsem se neobtěžoval se spodním prádlem, které jsem vlastně ani nemohl najít, a zamířil ke dveřím.

Nakoukl jsem skrz kukátko a spatřil slečinku v minisukni s vozíkem a čistými ručníky. Pokojová služba. Nadechnul jsem se a otevřel. Do nosu mě udeřila pěkná dávka Bruno Banani a já myslel, že mě to skolí k zemi. Na kratičkou chvíli mě napadlo, že jsem v parfumerii.

Sakra, to byla rána!

„Dobré ráno,“ zavýskla hlasitě, až jsem si musel ruce přiložit k bubínku. Napolovic huby jsem pozdravil a opřel se o futra dveří. Přejel jsem ji pohledem od snědých nohou, až po bujné vnady vtěsnané v pracovní uniformě. Měla černé, na krátko střižené, vlasy a tenké rty zkřivené v poťouchlý úsměv.

„Pokojová služba,“ objasnila mi a více se nahrnula ke dveřím pokoje. Já jsem stále držel svůj postoj á la ‚nehnu se z místa‘ a čekal jsem, co z ní vyleze. Její nekalé myšlenky byly celkem k pousmání. Myslela si, že si ji přivinu do náruče, zavřu za námi dveře a strhnu z ní vše, co by mi mohlo překážet v našem ‚sbližování‘.

„Nevěděla jsem, že tu na pokoji bude nějaký sexy sameček,“ zapředla a sáhla po nové hromadě čistých ručníků. Její sladká naivita ve mně vzbudila zájem.

„Ručníků a všeho možného máme víc než dost, slečno,“ vtrhla do našeho rozhovoru Bella a natiskla se na mě. Kde ta se tu vzala? To jsem byl tak zaneprázdněný, že jsem si nevšiml jejího příchodu? Její teplé tělo, obalené v prostěradle, se přivinulo více na mě a já blahem sevřel oči. Můj Bože, tohle jsem dlouho necítil, pomyslel jsem si, naposledy před pár hodinami.

„Že ano, lásko?“ Pohled stočila ke mně a ukazováčkem, který měla před chvíli v puse, jezdila po mé hrudi. Zastavil se až těsně pod pupkem, kdy mě udeřila neuvěřitelná dávka touhy a vášně v jednom.

„Samozřejmě, sluníčko,“ hrál jsem s ní nebezpečné divadlo a chytil ji kolem pasu. Jelikož na sobě měla jen tenký cár látky, která stejně z mé výšky odhalovala více než dost, měl jsem v krku vyschnuto. Jak bych týden nepil a byl v tom nechutném horku na Sahaře. Spojila své ruce za mými zády a já tak ucítil tlak jejích prsou na své hrudi. Přičichnul jsem k jejím vlasům a ucítil vůni šamponu.

To je skvělé, že se po noci plné vášně šla hned vysprchovat, pomyslel jsem si ironicky a ohrnul nos.

Spatřila její závistivý pohled a stejně tak i já jsem hleděl na ten oční boj sokyň, které se údajně perou o mou osobu. Nemusíte se rvát, kočičky, můžete se o mě podělit. Jedna i vezme horní část, ta druhý spodní, až se budete chtít vyměnit, já se podvolím, říkal jsem si v duchu a napjal se. Bella pocítila změnu mého postoje a zas se ke mně přilepila. Byla jako klíště, ale mně to bylo příjemné. Toužil jsem po tom, aby byla mým klíštětem, které ze mě s nadšením pije.

Její dlouhé prsty se začaly sápat po mém zátylku, až si mě přitáhla k sobě a před očima všech přítomných – nažhavené pokojské – započala vášnivý tanec. Plenila má ústa s takovou lehkostí a majetnictvím, jako bych jí patřil. S vykulenýma očima jsem ji sledoval, ale spolupracoval jsem. Byla to příjemná změna a já ji mile rád uvítal.

„Omlouvám se,“ pronesla kousavě pokojská, naposledy se na mě podívala se zklamaným výrazem, chytila si svůj vozíček a kráčela o dveře dál. Ještě než nám zmizela z dohledu, Bella pořádně se do polibku opřela. Nenechala mě ani, abych se rozloučil s pohlednou pokojskou, a zavřela mi dveře před nosem. Když pocítila mnou touhou vtíravého kamaráda, odtáhla se ode mě. Otřela si koutky úst a zářivě, se spokojeným výrazem, se na mě usmála. Já se nestačil jen dívat a přerývaně dýchat.

Popoběhla k balkonovým dveřím a pohlédla na město zaplavené sluneční září. Deka jí sklouzla z ramen a já měl výhled na celá její záda a kousek zadečku, který jsem měl chuť držet v ruce. Doslova jsem slintal.

Roztáhla závěsy a šla se posadit k jídelnímu stolu. Ze svého kabátu si vytáhla krabičku cigaret, dala si nohu přes nohu a zapálila si. Prohrábla si hnědou záplavu vlasů, která jí spočívala až na boky. Udělala si pohodlí, sjela mě rentgenovým pohledem a povytáhla smyslně koutky.

„Isabella Thompson.“ Popotáhla z cigarety.

Moc chci poděkovat za komentáře k jednorázové povídce. Sice mám za to, že povídka ztratí ten lesk, který měla. Ale řekla jsem si, že kratičká kapitolová povídka by z toho mohla být. Snad se alespoň trochu zalíbí a budete chtít pokračování. Každé názory vítám, KQC.

» 2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pokoj osudu - 1. kapitola :

 1 2 3 4   Další »
36. kiki11
08.03.2014 [21:47]

kiki11Začátek vypadá dobře. Emoticon Emoticon Emoticon

35. nikola sraa
02.03.2013 [9:29]

ahoj jak s mas Emoticon

07.01.2012 [23:57]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

33. Nadšená
09.12.2011 [14:57]

Ještě ještě ještě.....................jeden díl! Je to boží, úžasný, ne to nejde popsat slovy, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.09.2011 [12:47]

selena257krasa hned citam dalej Emoticon

23.09.2011 [22:46]

ForevergirlTáto Bella sa mi nehorázne páči. Geniálny nápad na poviedku. Emoticon

13.09.2011 [17:38]

KacenQaCullenVy mě takhle rozmazlujete? Emoticon Emoticon Moc děkuju za komentáře, ani jsem nečekala takový ohlas, když to nebyl článek na titulce, ale i tak vám moc děkuju. Emoticon Emoticon Další kapitola bude v pátek, stejně jako JJO. A kdo je Lucas? Emoticon Taky se dozvíte, teď možná nepodstatná osoba, později celkem podstatná. Ještě jednou díky! Emoticon Emoticon

12.09.2011 [18:35]

VeubellaJuhů! Já to věděla! Já věděla, že napíšeš pokráčko! Emoticon Já tě k tomu přinutila! Emoticon
A musím říct, že jsem udělala rozhodně dobře. Ty píšeš hrozně pěkně a tahle povídka je úžasná. Už se nemůžu dočkat další.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
P.S.: Ten konec byl úžasný! Emoticon Emoticon

28. Wera
12.09.2011 [6:30]

Wera Emoticon Emoticon

11.09.2011 [22:25]

EsmePlattVeľmi sa mi to páčilo, len pokračuj, nič nepokazíš. Emoticon A ozaj, kto je Lucas? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!