Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky

natáčení


 

Konec dobrý, všechno dobré od Kachna13

Konec dobrý, všechno dobré od Kachna13Povídka Naše společná večeře od Kachna13 se umístila na 18. místě s celkovým počtem bodů 20,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od AmiJane

Konec dobrý, všechno dobré od AmiJanePovídka Ďakujem ti, osud od AmiJane se umístila na 19. místě s celkovým počtem bodů 16 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od Ariany

Konec dobrý, všechno dobré od ArianyPovídka Facebooková láska od Ariany se umístila na 20. místě s celkovým počtem bodů 13 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od CherryBella

Konec dobrý, všechno dobré od CherryBellaPovídka od CherryBella se umístila na 21. místě s celkovým počtem bodů 11 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od Antonie

Konec dobrý, všechno dobré od AntoniePovídka Nečekané překvapení od Antonie se umístila na 22. s celkovým počtem bodů 8 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od gabisky

Konec dobrý, všechno dobré od gabiskyPovídka Valentýnská večeře od gabisky se umístila na 23. místě s celkovým počtem bodů 4,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od Rock

Tajná láska od RockPovídka Nový začátek od Rock se umístila na 4. místě s celkovým počtem bodů 54 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od zuzinecckyy

Tajná láska od zuzinecckyyPovídka Neposuzuj dle obalu, nevíš, oč přicházíš od zuzinecckyy se umístila na 5. místě s celkovým počtem bodů 51,5 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od NatalieCullen

Tajná láska od NatalieCullenPovídka Chutili po čerešniach od NatalieCullen se umístila na 5. místě s celkovým počtem bodů 51,5 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od patulky13

Tajná láska od patulky13Povídka Šťastná budoucnost od patulky13 se umístila na 6. místě s celkovým počtem bodů 51 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 42   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!