Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky

2.JessicaBrikker-Zasnoubená


 

Vánoční drabble od Kacikacka

Vánoční drabble od KacikackaPovídka Zlobivý Edward od Kacikacka se umístila na 1. místě a s celkovým počtem bodů 48,5 v třetí kategorii.
Gratulujeme!

 

Vánoční drabble od Huny

Vánoční drabble od HunyPovídka Nedočkavá Nessie od Huny se umístila na 2. místě s celkovým počtem bodů 46 v třetí kategorii.
Grautulujeme!

 

Vánoční drabble od pusinky111

Vánoční drabble od pusinky111Povídka Pozdrav z nebe od pusinky111 se umístila na 2. místě s celkovým počtem bodů 46 v třetí kategorii.
Gratulujeme!

 

Vánoční drabble od Greenie

Vánoční drabble od GreeniePovídka Dáreček od Greenie se umístila na 3. místě s celkovým počtem bodů 35,5 v třetí kategorii.
Gratulujeme!

 

Vánoční drabble od NellNellinka

Vánoční drabble od NellNellinkaPovídka To jsi nečekal, že? od NellNellinka se umístila na 4. místě s celkovým počtem bodů 35 v třetí kategorii.
Gratulujeme!

 

Vánoční drabble od Blotik

Vánoční drabble od BlotikPovídka Proradné bačkory od Blotik se umístila na 5. místě s celkovým počtem bodů 33,5 v třetí kategorii.
Gratulujeme!

 

Vánoční drabble od N1K1O1L

Vánoční drabble od N1K1O1LPovídka Ness od N1K1O1L se umístila na 6. místě s celkovým počtem bodů 33 bodů v třetí kategorii.
Gratulujeme!

 

Vánoční drabble od AlliceVolturiCullen

Vánoční drabble od AlliceVolturiCullenPovídka Bolest od AlliceVolturiCullen se umístila na 7. místě s celkovým počtem bodů 31,5 v třetí kategorii.
Gratulujeme!

 

Vánoční drabble od Kika57

Vánoční drabble od Kika57Povídka Prohrál jsi, Jacobe od Kika57 se umístila na 8. místě s celkovým počtem bodů 28 v třetí kategorii.
Gratulujeme!

 

Vánoční drabble od Kajushqa1

Vánoční drabble od Kajushqa1Povídka od Kajushqa1 se umístila na 9. místě s celkovým počtem bodů 28,5 v třetí kategorii.
Gratulujeme!

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 42   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!