Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky

Jacob


 

Konec dobrý, všechno dobré od Inomy

Konec dobrý, všechno dobré od InomyPovídka Šedá eminence od Inomy se umístila na 2. místě s celkovým počtem bodů 70,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od simi1918

Tajná láska od simi1918Povídka Láska nadevše od simi1918 se umístila na 2. místě s celkovým počtem bodů 70 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od forevergirl

Konec dobrý, všechno dobré od forevergirlPovídka Nádej od forevergirl se umístila na 3. místě s celkovým počtem bodů 59,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od zuzky88

Tajná láska od zuzky88Povídka Navždy od zuzky88 se umístila na 3. místě s celkovým počtem bodů 67,5 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od Eleanor Brandst

Konec dobrý, všechno dobré od Eleanor BrandstPovídka Už teď jsem do tebe blázen od Eleanor Brandst se umístila na 4. místě s celkovým počtem bodů 52,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od Gabbe

Konec dobrý, všechno dobré od GabbePovídka Netvorova dívka od Gabbe se umístila na 4. místě s celkovým počtem bodů 52,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od Kajushqy1

Konec dobrý, všechno dobré od Kajushqy1Povídka Best friend od Kajushqy1 se umístila na 5. místě s celkovým počtem bodů 50 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od domcamerci

Konec dobrý, všechno dobré od domcamerciPovídka Záměna od domcamerci se umístila na 6. místě s celkovým počtem bodů 44 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od NancyWhite

Konec dobrý, všechno dobré od NancyWhitePovídka A žili šťastně až do smrti od NancyWhite se umístila na 7. místě s celkovým počtem bodů 43,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od zuzinecckyy

Konec dobrý, všechno dobré od zuzinecckyyPovídka I láska třeba čeká za rohem od zuzinecckyy se umístila na 8. s celkovým počtem bodů 38 v první kategorii.
Gratulujeme!

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 42   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!