Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Konec dobrý, všechno dobré od Antonie

Jacob Black


Konec dobrý, všechno dobré od AntoniePovídka Nečekané překvapení od Antonie se umístila na 22. s celkovým počtem bodů 8 v první kategorii.
Gratulujeme!

EDIT: Článek ponechán v původní podobě.

 

Tento příběh se stal právě na den zamilovaných, Valentýn....

 

,,Edwarde? Kde jsi?“ nahrávala Bella Edwardovi asi už desátý vzkaz do schránky,Protože, nezvedal mobil. ,, Alice kde je ?“ obrátila se Bella na Alici, jelikož už nevěděla co má dělat.

,,Ale Bell, vždyť to víš. Chystá ti přece překvapení.“ odpověděla Alice a zaleskly se jí oči.

 

Ve tři hodiny odpoledne se ozval zvonek u domovních dveří Belly. Byl to, kdo jiný než, Edward! ,,Edwarde!“ skočila mu kolem krku. ,,Taky tě rád vidím.“ řekl Edward a nadzvedl jen jeden koutek svých rtů.

 

Nasedli  do auta a jeli na louku nad město. Edward roztáhl deku a nachystal jídlo. Nezapoměl vše posypat okvětními lísky růží. Bella to celé s úžasem pozorovala....

 

O půl hodiny později seděli naproti sobě  a ,,hodovali“. Měli obložené sendviče, ovoce a hlavně- jahody, které si namáčeli do čokolády. Bella si jednu strčila do pusy a čokoláda jí stékala po bradě. Edward se zasmál a jemně a s láskou jí to utřel.

 

Najednou se nad jejich hlavami ozval rachot. Jakoby letělo letadlo!?! Bella pohlédla nahoru a opravdu-letadlo. Začalo něco psát na oblohu. Bella tomu nerozuměla, ale čekala co s toho vznikne.

 

Po chvíli bylo zřetelně vidět nápis: MILUJI TĚ, BELLO. Bella jen žasla, s otevřenou pusou-samozřejmě. ,,Edwarde, nikdy jsem nedostala nic krásnějšího.“ řekla a chtěla ho políbit, ale Edward jí dal na rty prst. ,,Počkej s tím chvíli, to není všechno.“ přesvědčoval Bellu, že uvidí i něco mnohem lepšího.

 

O hodinu později stáli na pláži. ,,Co tady děláme? Je únor.“ podivila se Bella, která měla dotěď zavázené oči, aby neviděla překvapení. ,,Obleč si to, prosím.“ řekl Edward a podal jí neoprénový oblek. Bella nadzvedla obočí, ale ,,rozkaz“ poslechla.

 

Potápěli se hlouběji a hlouběji. Najednou se jim otevřelo nádherné mořské dno. Všude plavalo plno ryb. Modré, růžové, žluté- ryby všech barev. Ale ryby nebyly to jediné, co viděli. Také viděli spousty mořských řas a korálů. Vše, jakoby se právě probouzelo k životu. Mořské řasy se vlnily pod vodou a mezi nimi chodili raci a poustevníci. Náhle se objevilo hejno mořských želv. Bella se smála a plavala tam a zpátky. Snažila se vychutnat si každou chvíli... Vždyť každá chvíle s Edwardem je speciální. Protože, Edward sám o sobě je speciální.

 

O pár minut později seděli v restauraci a popíjeli horkou čokoládu. Bella tomu ještě stále nemohla uvěřit. ,,Víš....děkuju ti, ale teď je čas na můj dárek. Snad se ti bude líbit jako mě ty tvoje.“ řekla Bella a táhla Edwarda ven.

 

Venku nějaký muž právě plnil horkovzdušný balon. Postavili se a čekali až se zcela naplní. ,,Počkej, tím poletíme?“ zeptal se Edward s trochou vzrušení v očích. ,,Šššš....“ odpověděla Bella.

 

Za chvíli už se vznášeli ve vzduchu. Letěli čenočernou tmou a hvězdy jim svítily na cestu. Vznášeli se nad kopci a kopečky. Edward pohlédl dolů. ,,Podívej“ ukázala Bella na jeden z kopečků. Byl tam nápis! Svěla byla postavena tak, aby tvořila nápis: MILUJI TĚ, EDWARDE. Edward se usmál. Otočil se na Bellu a řekl: ,, Myslím, že si navzájem čteme myšlenky. Je to nádhera. Díky.“. Naklonil se nad Bellu a jejich rty se pomalu, ale jistě blížily. Spolily se v jedny.....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Konec dobrý, všechno dobré od Antonie:

 1
17.02.2012 [21:43]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Antonie
15.02.2012 [18:28]

Díky, snažím se zlepšovat se nooo :D Emoticon

14.02.2012 [16:47]

NatyCullenJá nevím, nechci ti nijak kazit iluze o tvém psaní, ale měla by ses zaměřit na všechno, jak na chyby gramatické, tak stylistické. Povídka byla příliš popisná - úplně jsi z ní vypustila jakékoliv emoce - to mi asi vadilo nejvíc... Zkus se na to příště víc zaměřit... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!