Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Konec dobrý, všechno dobré od Ariany

Twilight Tours


Konec dobrý, všechno dobré od ArianyPovídka Facebooková láska od Ariany se umístila na 20. místě s celkovým počtem bodů 13 v první kategorii.
Gratulujeme!

EDIT: Článek ponechán v původní podobě.

 

„Bella, netráp sa už tým. Žiadny chalan ti za to nestojí,“ hovorila mi Angela a pohladila ma po vlasoch.

„Ale stál, neviem ako je to možné, ale ja som sa do neho zamilovala.“ Rukávom som si utrela uslzené oči. Už dva dni nerobím nič iné než, že ležím v mojej posteli a utápam sa smútkom. V túto chvíľu som už mohla byt šťastná, ale namiesto toho sa utápam v smútku a to všetko je len moja vina. Ak by som neváhala, tak by som už mohla byt zadaná, ale takto budem zase na Valentína sama.

„Tak on mi napíše, že so mnou chce chodiť. Chápeš to? Edward Cullen mi napíše, že či s ním nechcem chodiť,“ nešťastne som sa hodila do vankúšov a slzami som zmáčala modré obliečky. Angela si sťažka povzdychla.

„Bells, ja ešte stále neviem dôvod, prečo sa utápaš v slzách. Edward Cullen je najkrajší chalan na škole, mala by si byť šťastná,“ čudovala sa mi Angela. Teraz mi došlo, že ona vlastne nevie, prečo som tak strašne nešťastná. Zodvihla som hlavu a cez slzy som na ňu zaostrila. Jej výraz bol strašne starostlivý, ale aj nešťastný. Veď jaj jej kazím prichádzajúceho Valentína! Som strašná príšera!

„Pýtaš sa ma prečo som smutná? Ja krava som mu na jeho ponuku na písala, že nech si robí žarty z niekoho iného! Vidíš, aká som sprostá? Ľutujem, že som sa na ten sprostý facebook vôbec zaregistrovala! Vôbec som nemala prijať jeho žiadosť o priateľstvo,“ zaplakala som nahlas.

„Zlatko keď mi to povieš možno sa ti uľaví,“ povedala mi a pohladila ma po vlasoch.

„Asi by som mala začať od začiatku. Pred troma dnami som si začala s ním písať cez facebook. Už v škole sa mi strašne páčil, ale ako by mohol taký boh stáť o úbohé dievča? Ale toto všetko sa zmenilo, keď si ma pred štyrmi dnami pridal do priateľov na facebooku. Ja som bola taká šťastná, že ma otec chcel poslať na psychiatrické vyšetrenie. V ten deň som sa neodvážila mu napísať, ale na druhý deň som sa k tomu odhodlala na písala som mu. Písali sme si asi dve hodiny a potom mi napísal, že či by som s ním nechcela chodiť. Ostala som civieť na obrazovku, neschopná pohybu. Myslela som si že si robí zo mňa srandu a tak som mu napísala, že nech si robí srandu z niekoho iného a to bola najväčšia chyba môjho života,“ zašepkala som do ticha izby a potiahla nosom.

„Pokračuj ďalej.“ Smutne som sa na ňu pozrela, ale pokračovala som.

„Na to mi poslal smutného smajlíka. Keď som sa ho chcela spýtať prečo mi ho poslal, keď si robil zo mňa srandu, tak som prišla na to, že ma blokoval. Až po tom ako som zistila, že ma blokoval som sa zamyslela nad tým či to náhodou nemyslel vážne. V ten deň som zaspala až okolo pol druhej ráno. Do pol jedenástej som plakala do vankúša, že aká som bola hlúpa a zvyšok som stále na neho myslela.      Ráno som sa zobudila a išla som hneď na facebook sa presvedčiť, že to bol sen. No hneď ako som pozrela správy, som zistila, že to nebol sen, ale krutá realita. Bála som sa hodiny Biológie, keďže ju mám s ním. Nevedela som ako sa mám k nemu správať, nevedela som nič a toho som sa strašne bála. Bála som sa jeho reakcie.“ Keď som na to spomínala, tak sa mi slzy spustili odznova.

„To bude dobré, uvidíš.“ Chlácholila ma a smutne sa na mňa usmiala a ja som jej úsmev oplatila a pokračovala som ďalej.

„Keď som vošla do triedy, tak sedel v našej lavici, ale na mňa sa ani nepozrel. Keď som si sadla, tak sa na mňa pozrel, ale to čo som videla v jeho očiach sa nedá ani opísať. Mal v nich hnev, smútok a zdalo sa mi, že aj lásku. Nemohla som od neho odtrhnúť oči a čo si budeme klamať ani som nechcela.

Dívali sme sa na seba, tak dlho dokým nezačalo zvoniť na hodinu. Celu hodinu som cítila, že sa na mňa pozerá. Keď zazvonilo, tak som si zobrala svoje veci a vstala som. Edward sa postavil tiež a išiel preč, lenže do mňa vrazil a zhodil ma na zem. Jeho to nezaujímalo, išiel si ďalej ako by sa nič nestalo. Takto to pokračovalo celí čas, správal sa ku mne hrozne. Ani si nevieš predstaviť ako ma to bolelo.“ Posledné slovo nebolo ani poriadne počuť. Schovala som si hlavu do vankúša a a plakala som. Chcela som to zastaviť, ale nešlo to.

„Ja neviem prečo sa tak chová,“ povedala som do vankúša.

„Bells a nenapadlo, že sa tak k tebe správal, lebo si ho odmietla?“ spýtala sa ma a ja som rýchlo zdvihla hlavu.

„Myslíš?“ spýtala som sa jej.

„Ano, mohla by som si prečítať vaše správy?“ spýtala sa ma a pozrela sa na môj notebook.

„Ak chceš tak kľukne.“ Usmial som sa na ňu, ale to už ona nevidela, pretože už sedela pred notebookom. Angela tam chvíľu sedela a potom akoby skamenela.

„Bella, mám pre teba dobrú správu,“ povedala mi keď sa na mňa otočila. Pozrela som na ňu a nadvihla som obočie.

„Už ta odblokoval a napísal ti správu a je online.“ Nestačila to ani dopovedať a už som bola pri nej a čítala som to čo mi napísal.

Bolo tam napísane:

„Bella, je mi ľúto ako som sa k tebe choval a ešte viac mi je ľúto, že mi neveríš, že chcem s tebou chodiť. Ja by som ti ani toto nenapísal, ale donútila ma Alice. Nie že by som nechcel ti napísať, ale bojím sa tvojej reakcie. Ak by si mi mohla moje chovanie odpustiť bol by som rád.“ Angela to čítala nahlas.

Stála som tam s ústami do korán a nevedela som či je to sen alebo skutočnosť. Keď som sa spamätala tak som mu rýchlo napísala: Ja ti nemám čo odpúšťať to skôr ti mne. Mohla by som ti to vysvetliť?

Nemusela som čakať ani pol minúty a už mi odpísal.

„Nemusíš mi nič vysvetľovať. Len mi prosím ver ja si nerobím z teba srandu. Ja chcem s tebou naozaj chodiť.“ Keď to Angela dočítala, skoro som od šťastia lietala.

„Naozaj si to myslela vážne?“ Keď som to napísala Angela sa na mňa pozrela výrazom, že či mi nešibe.

„No čo? Sa musím uistiť, nie?“ spýtala som sa jej a nahodila som úsmev. Po slzách už nebolo ani pamiatky. Angela nado mnou len zakrútila hlavou a začala čítať správu ktorú som si nevšimla.

„Samozrejme, že to myslím vážne a strašne ma mrzí, že mi neveríš.“ Tak toto som nechcela. Rýchlo som mu začala odpisovať.

„JA ti verím, len som sa musela uistiť.“ Napísala som mu a netrpezlivo som čakala na jeho odpoveď.

„Tak začneme od začiatku. Bella chceš so mnou chodiť?“ Keď to Angela prečítala, tak som u objala.

„Ano chcem.“ Usmievala som sa na všetky strany.

„Milujem ťa.“ Ak som do teraz neskákala dva metre vysoko, tak teraz už skáčem.

„Aj ja teba.“ Tak a je to už chodím s Edwardom Cullenom, od teraz už budem len šť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Konec dobrý, všechno dobré od Ariany:

 1
9. Bee1
09.04.2012 [20:18]

Bee1ja bulíííííím!!!! Emoticon Emoticon Emoticon EmoticonTo je tak peknéé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Trdlo
16.02.2012 [14:25]

Bože, to bylo tak krásné! Emoticon Osobně řečeno, já bych se na místě Bells chovala stejně. Ona je ÚŽASNÝ a Bella proti němu... méně úžasná... Emoticon Ale ukončila jsi to moc pěkně. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.02.2012 [19:30]

ank24tý jo je to moc hezké líbí se m ito asiby tě měli dát na lepší místo!třeba na 10nebo8

14.02.2012 [16:42]

NatyCullenU mě to zazdil hned nápad. Facebook podle mě nemá ve valentýnské soutěži co dělat, nemám ráda, když si takto lidi nabízí chození přes net místo toho, aby se třeba sešli. Mě to odradilo, oni si spolu vlastně jenom psali a na svém vztahu se téměř dvěma větami domluvili. Emoticon Emoticon

14.02.2012 [16:40]

77Alex77AAAA ide sa kritozovaať!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
-ale nie, Ari.....zabudni na to všetko, čo som ti povedala....ty vieš čo... Emoticon
mala som proste zlú náladu kvôli.....no ved ty vieš... Emoticon
-teraz mám náladu super, však je Valentín...tak sa ide komentovať!
-ked som mala tú zlú náladu, poradila som ti, aby si to všetko dala do priamej reči...bolo by dosť nudné, keby to boli len Belline myšlienkové pochody...ale podľa mňa si to spravila pekne
Emoticon
-súhlasím zo Satu, že mi to na nich dvoch nesedelo....proste, neviem si predstaviť Bellu na facebooku a, že by Edward trávil svoju večnosť surfovaním na nete.. Emoticon skôr mi to prišlo, ako keby boli zmenené iba mená.,.. Emoticon ale čo som mohla čakať, ked je to písané podľa skutočnosti?...cítim sa ako Angela.. Emoticon vlastne, mám celkom podobnú rolu....či?? Emoticon Emoticon
-Ari, nezúfaj, že si sa neumiestnila lepšie...hlavné je, že si sa zúčastnila a aj tak si neskončila posledná!...ved som ti to hovorila.... Emoticon
Emoticon
-takže, gratulujem ti k tvojmu 20. miestu a dúfam, že pri najbližšej súťažíi sa umiestniš lepšie, pretože ty na to máš, ale ešte nevieš, čo sa v tebe skrýva....tak to ukáž.... Emoticon Emoticon

výborne, Ari Emoticon

4. Mňamka
14.02.2012 [15:44]

No, když jsem to už četla (sice dřív) tak taky chci zanechat koment Emoticon
myslím si, že si zasloužíš lepší místo, aspoň tak desáte Emoticon
Vážně je to suprovííí, hrozně se mi tato jednorázovka líbí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No jaksi už nevím co bych napsala Emoticon tady všichno už to napsali Emoticon tak aspoň ještě pár smajlůůů Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.02.2012 [15:29]

AmazonkaNemám slov. Perfektní. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Docela jsem se lekla, když mu napsala ještě jednou jestli to myslí vážně, ale jinak... WOW!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Satu
14.02.2012 [13:16]

SatuÁáá, Ariana, moja malá!
Ešte keď sme sa o tom bavili, strašne som sa tešila kedy si budem môcť prečítať tvoju súťažnú poviedku. Emoticon
Hovorí sa, že keď si to zažila, píše sa o tom lepšie. U teba to platí na jedničku! Spracovanie bolo také jednoduché a uvoľnené. Čakala by som síce, že to ešte o niečo rozvinieš a zapojíš trebárs ešte niekoho, možno opíšeš prvú pusu, ale takto mi to nakoniec stačilo. Chválim ťa, aj keď ti asi vytknem to, že sa mi to vôbec na Bellu a Edwarda nepodobalo... Asi tušíš prečo, že? Emoticon
Každopádne, píšeš pekne, dúfam, že sa mi podarí Patrika dokopať k tomu aby ťa presvedčil na spoluautorskú kapitolovku! Bola by som tvoja prvá faninka! Emoticon Emoticon
Inak gratulujem k umiestneniu. Možno si skončila na nižšom poste, akoby sa ti páčilo, ale aj účasť je veľmi pekné miesto! Emoticon

14.02.2012 [12:27]

zuzinecckaa Emoticon Arinko, tos psala ty? Promiň, já dlouho nic od tebe nečetla, tak se omlouvám za svou reakci...
Moc se mi to líbilo, bylo to sice krátké, ale krásné. Vím, že jsi to vzala ze svých zkušeností, ale tak... Procítěné, krásné... Emoticon Emoticon Možná jsem to nečekala, ale strašně krásně a mile jsi mě překvapila. Emoticon Emoticon
Škoda, že ti tam chybělo tolik čárek, možná bys na tom pak byla lépe. Bylo to zatím jedno z nejlepších, co jsem četla z této soutěže. Emoticon Emoticon A myslím to vážně. Emoticon Emoticon
Tak pevně doufám a věřím, že příště na tom budeš lépe! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!