Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování


 

cesta osudu 4. část

Tak tady je čtvrtý díl. Snad se bude líbit. Pár věcí objasňuje.

 

Dejiny večnosti 9. kapitola

Dejiny večnosti 9. kapitolaPozývam k čítaniu všetkých prianivcov tejto poviedky. Komenty ocením.

 

Choose Right Way - XI.Kapitola

Choose Right Way - XI.KapitolaTak je to o trošku delší kapitola,než ostatní,ale má to myslím si,že zajímavý děj. Tak prosim o komentáře,díky =)

 

Láska navěky 1.kapitola

Láska navěky 1.kapitolaDoufám, že se vám moje první povídka bude líbit...pište komentíky i ty špatný a napište, jestli mám pokračovat dík ))je trošku kratší a nezaživnej ae doufám, že se vám bude líbit...

 

Nový svět IX.

Nový svět IX.Další díl, příjemné počtení..... nějak divně se mi to naformátovalo,tak snad se to bude dát....

 

Věčný život - 6. Kapitola

Věčný život - 6. KapitolaAhojte, všichni! Určitě jste si všimli, že téměř každý den tady přibyde jedna kapitolka mé povídky, ale mé zásoby se hodně tenčí, takže se může stát, že další kapitolky budou méně často. Ještě bych Vám chtěla poděkovat za všechny vaše komentáře. Mám z nich vážně radostxD Dnešní kapitolka je vážně krátká, ale doufám, že mi to odpustíte. Pokusím se tady dát 7. kapitolu co nejdříve. A teď příjemnou četbu x)

 

Věčný život - 5. kapitola

Věčný život - 5. kapitolaMoc vám děkuju za Vaše komentáře. Díky nim mám pořád chuť psát další a další kapitolky. Dneska mám pro Vás překvápko. Bude tam pohled Jacoba...Vím, že hodně lidí nemá Jacoba moc v lásce, ale doufám že Vám to nevadí xD. Nevím, jak bude příběh pokračovat, takže je dost možné, že se tady Jacob objevuje poprvé a naposled. Tak příjemné čtení.x) PS: myslím, že hodně lidem udělám radost xD

 

Měsíční záře - část 2

Měsíční záře - část 2Další díl.. netušila jsem, ale je to těžší, než jsem si původně myslela ;). Líp se mi píše, když můžu psát o postavách, které si sama vytvořím. Tady se musím držet už Stephanie předepsanými charaktery :) Byly tu i nějaké neshody ohledně názvu. Původně se to jmenovalo Úplněk. Nevšimla jsem si, že tak už se tady jedna povídka jmenuje, takže jsem to potom přejmenovala, když jste mě na to upozornili..

Dokončeno

Bezejmenná - 1. kapitola

Bezejmenná - 1. kapitola Neděste se, prosím, že to začíná uprostřed nevysvětleného děje a ani nevíte, jak se hlavní postavy jmenují, jména jsou od druhé kapitoly používána... doufám, že se to někomu bude líbit a vyjádří se :). P.S.: Původně jsem to nehodlala nikde zveřejnit, ale nakonec to takhle dopadlo...

 

Proč? 3.díl

Proč? 3.dílPřiházím s pomstou. Je to trochu kratší, ale myslím docela dobrý na to že jsem to psala když jsem se ulila z tréninku a byla jsem strašně nervózní, protože jsem nevěděla kdy rodiče přijedou. No nic, omlouvám se za chyby (na češtinu nejsem zrovna expert). A díky za komentáře, moc si jich vážím!! =)

« Předchozí  1 ... 3754  3755  3756  3757  3758  3759  3760  3761  3762  3763  3764 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!