Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 2gether-18.díl


2gether-18.dílČágos lidi, omlouvám se že to tak dlouho trvalo, ale nějak jsem neměla čas psát, nápad už jsem měla v hlavě, ale chvíli mi trvalo než jsem to dokázala napsat, tak jak jsem chtěla. Těm co čtou 2gether se omlouvám, že jsem vás nechala tak dlouho čekat. A teď info o tomhle dílu. V tomhle díle se ještě nedozvíte co se stane. Tahle část je trošku odlehčená, na konci je nedokončená věta, kterou bude začínat příští díl. Možná budete netrpělivý, ale snad to vydržíte. Jinak jsem vám ještě chtěla oznámit, že tahle povídka pomalu finišuje. Počítám že bude mít 22 nebo 23 dílů. Tak přeju hezký počtení...puste se do toho.

Dny ubíhaly, nikdo se nevracel k tomu co Alice viděla, ale věděla jsem ze o tom všichni pořád přemýšlejí, ale protože viděli jak špatně to nesu, tak o tom nemluvili. Ve škole jsme jako obvykle sedávaly všichni společně, a snad ještě víc jsme drželi při sobě. Alice měla každou chvíli nějaké vidění, ale v žádném  z nich nebylo vysvětlení  co, kdy, kde, a proč, se stane.

Po obědě jsme měli s Edwardem biologii. Byla to dnešní poslední hodina. Edward mě celou dobu držel pod stolem za ruku, a palcem mi na ni kreslil kolečka. Bylo to velmi příjemné a uklidňující. Vždy když jsem k němu vzhlédla tak na mě upíral zrak, neubránila jsem se, a musela se na něj usmát. Vypadal že ho to překvapilo, ale usmál se taky. Ještě chvíli jsme tak sedli a dívali se navzájem do očí, a pak konečně zazvonilo. Rychle jsem vstali, sbalily věci a už jsme pádily pryč. Edward mě držel kolem pasu a vedl mě k autu. Rychle jsme nasedli a jeli domů.

Edward zabrzdil, a v tu chvíli jsme se už oba hnali do domu. Jen co jsem otevřela dveře už jsem byla u Eje, a pevně ho objala. Svýma malýma ručkama mě pevně objal kolem krku a vtiskl mi na tvář polibek. Opět jsem se usmála, což jsem v poslední době nedělávala často. Trošku jsem ho od sebe odtáhla a podívala se na něj pořádně. Zdál se být větší, než byl včera večer, asi opět vyrostl. V hlavě se mi honily myšlenky, kdy už konečně přestane růst. Všimla jsem si že se na mě Edward dívá a uvědomila jsem si že musím mít na tváři zamyšlený výraz. Pohladila jsem ho po tváři a usmála se na něj, podala jsem mu Eje a šla za Esme, jako jsem to dělávala každý den.

Když jsem vstoupila do její pracovny zvedla hlavu a usmála se na mě. Usměv sem jí oplatila a pak jsme si povídali. Asi po půl hodině jsem se vrátila opět dolu a objevila jsem Alici, jak si hraje s Ejem. Oba dva se smáli, Alice vzhlédla když jsem vstoupila a usmála se na mě, úsměv jsem jí oplatila. Chvíli jsem přemýšlela kde je Edwad a pak mě napadlo jít k nám do pokoje. Našla jsem ho jak leží na posteli a má zavřené oči. Pomalu jsem k němu došla, a políbila ho na krk. Na tváři se mu objevil lehký usměv ale oči neotevřel. Lehla jsem si vedle něj a dlaněmi jsem mu přejížděla po jeho dokonalé hrudi. Pevně si mě k sobe přitiskl a já si uvědomila, ze už je to pár dni co jsme byly takhle spolu a sami. Jeho velká ruka mě hladila po zadech a já se zachvěla, ale ne zimou. Připadalo mi jako kdyby mnou projel elektrický proud a tak jsem zvědavě zvedla hlavu k jeho dokonalému obličeji. Jeho oči už byly otevřené a překvapené. Natáhla jsem se k němu a vtiskla mu vášnivý polibek, který mi se stejnou intenzitou oplatil. Cítila jsem to vzrušeni mezi námi, a tak jsem se na něj ještě víc přitiskla, a on udělal to samé. Pomalu, něžně  mě hladil od krku až po bedra a zase nahoru. Musela jsem si dát pozor abych spokojeně nepředla. Ruce jsem mu zapletla do vlasů a nechala jsem ho aby ze mě serval oblečeni. Po chvíli jsem  na něm obkročmo seděla a on mě líbal na krku a říkal „Miluju tě". Sundala jsem mu košily a prsty jsem zase přejížděla přes jeho dokonalou kamennou hruď a odpověděla mu „Já tebe taky". Už tolik dni jsem necítila takovou touhu po něm. Bylo to až šokující, jak jsme spolu byly sehraní. Na to že mi nemohl číst myšlenky se až přesně trefoval do toho o čem jsme přemýšlela. Jeho hladké rty jsem cítila na krku, ramenou, břiše, tváři, rtech. Bylo to zvláštní. Nechali jsme touhu aby nás ovládla.

Leželi jsme v těsném objeti, tentokrát jsem to byla já kdo měl zavřené oči. Vdechovala jsem jeho dokonalou vůni a cítila jsem jak si hraje s mími vlasy. Ještě chvíli jsem jen tak ležela a pak jsem otevřela oči a podívala se do jeho andělského obličeje. Krásně se na mě usmíval a já mu úsměv oplatila. Opět si mě k sobě přitáhl a políbil me.  Neprotestovala jsem. Byla jsem šťastná  že jsem jen s ním, že mi tenhle božský tvor bude patřit věčnost. Byla jsem šťastná že je jen a jen můj.

Venku se začínalo stmívat a tak jsem Edwardovi navrhla že půjdeme na lov, protože naše oči začínaly tmavnout. Přikývnul a já jsem vyskočila z postele a řítila se ke dveřím. Když jsme zjistila ze nestojí za mnou, otočila jsem se na nej z tázavě zdvyhnutym obočím a řekla „Co se děje?", odpovědí my byl jeho  pobavený vyraz, který si mě prohlížel od shora dolu a zase zpět. Podívala jsem se co tak zkoumá a zjistila jsem že na sobe mám jen  jeho košily.  Trošku jsme se pousmála a rychle jsem doběhla do šatny a začala se oblékat, v mžiku stál u mě a také se oblékl. Chytil mě za ruku, něžně mě políbil na rty a pak jsme zamířili dolu.

Rosalie držela Eje v náruči a usmívala se na něj. Byl to úžasný pohled. Rosalie, tak nádherná, až božská  držela mého malého dokonalého andílka, kterému se klížily oči. Tiše jsme k nim oba přeš, li Eje jsme políbili na čelo a ostatním řekli že jdeme na lov. Všichni  na znamení že rozumí přikývli, tedy všichni až na Emmeta.  Ten se na nás potutelně usmíval. Došlo mi že asi přemýslí co jsme takovou domu nahoře dělali, došlo mi že vlastně vůbec nepřemýšlí, ale že to ví . Edward na něj sykl ale Emmet se začal řehtat , tentokrát na něj zasyčela Rosalie, a on ztichl. Vděčně jsem se na Rosalií usmála a ona se také usmála a kývla hlavou jako že rozumí. Zatáhla jsem Edwarda za ruku a vyvedla ho z domu.

Chvíli nám trvalo než jsme došli do lesa, protože jsem šli lidskou rychlosti a každou chvíli jsme se museli zastavit abychom nechali naše rty nechali splynout v melodickém polibku. Jenže když už jsme se líbali, bylo pro nás pro oba velmi těžké se od sebe odtrhnout. Ale nakonec jsme se ovládli a začali s lovem. Edward jako obvykle lovil pumy a já jsem se k němu tentokrát přidala. Když jsme byly oba se svou kořistí hotoví tak jsme jen tak stáli v objetí a dívali se navzájem do očí. Pohled na něj my vždy vyrazil dech, byl tak nádherný,  až se mi podlamovala kolena. Vedle něj já jsem byla naprosto obyčejná. Zrovna jsem přecházeli přez pás měsíčního světla , které dopadalo na naší kůži, která se pod ním třpytila. Opět jsem se na něj dívala a nemohla jsem od něj odtrhnou zrak, ale nakonec jsem to dokázala, ale ne nadlouho. Nemohla jsem to vydržet a tak jsem ho povalila do trávy a rozepnula mu košily.  Jeho kamenná dokonalá hrud se třpytila. Pohled na něj byl fascinující a já si prostě nemohla pomoc a začala jsem mu dlaněmi přejíždět přes jeho dokonalé tělo. Líbala jsem ho a moje ruce bloudily po jeho dokonalém těle od krku až po pas. Když jsem rukama dojela až k pásku, lehce se zachvěl a otočil nás tak,  že teď  ležel on na mě a řekl"Tohle mi nedělej". V jeho očích jsem viděla jiskřičky, na jeho rtech pohrával vzrušený, pokřivený úsměv.  „Co máš přesně na mysli?"zeptala jsem se provokativně, ale než stihl odpovědět tak  jsem  zvedla hlavu a vtiskla mu polibek. Ten večer byl úžasný. Poprvé jsem se milovali za měsíčního svitu. Já jsem měla co dělat abych od něj odtrhla oči když začalo svítat. Upravily jsem svůj zevnějšek a vyrazily směrem k domu. Alice s Jasperem seděli v obýváku na zemi a Alice mela hlavu na Jezzově rameni a měla zavřené oči.  Carlisle a Esme seděli  vedle sebe na pohovce a o něčem diskutovali. Rosalie  a Emmet byli  někde v čudu. Když jsme vešli přítomní zvedli hlavy a usmáli se na nás. Alicin usměv ale najednou vystřídal nám všem důvěrně známý výraz. Alice měla vytřeštěné oči a vystrašený výraz. Hned jsem poznala že má vizi, a podle toho  výrazu nebyla optimistická. Pohoda kterou jsem celý večer cítila okamžitě vyprchala a všichni jsme nechápavě čekali až nám podá vysvětlení. Všichni až na Edwarda který věděl co Alice viděla.  A podle jeho zmučeného výrazu jsem pochopila...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 2gether-18.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!