Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

Official poster - La Push werewolfs


 

Hra osudu-3.část

další dílek..děkuju za komentíky..=)

 

Bezejmenná - 4. kapitola

Bezejmenná - 4. kapitolaDalší kapitola... doufám, že se bude líbit... P.S.: V minulé bylo dvouměsíční přeskočení ;). P.S.2: Tato kapitola je znovu delší :).

 

Neznám tě Edwarde Cullene-2.část

Neznám tě Edwarde Cullene-2.částTady je 2.část Neznám tě Edwarde Cullene:)..Prosím,abyste se kdyžtak vyjádřili,co si o tom myslíte :)...

 

cesta osudu 8. část

Takže další díl mé povídky. hezké počtení pls komentíky

 

Láska navěky 3.kapitola

Láska navěky 3.kapitolaAhoj moc vám děkuji za komentáře a tady máte další díl tak hezký počtení..))je trošku kratší ale doufám že to nevadí píšu jí narychlo protože přes týden nebudu mít moc času..editováno:opraveno jsem a jsme )))

 

Nekonečný boj-2

tak je tudalsi dil a jinak se omllouvam ze je to tak trochu podobné stmíváni ale za chvili se to zmeni

 

Věčný život - 8. kapitola

Věčný život - 8. kapitolaSnažila jsem se o co nejdelší kapitolku x) Je delší než ostatní mé kapitolky, ale pořád to není nic moc... Mně ale bohužel dlouhé kapitolky moc nesedí...Piplám se s tím třikrát déle než se dvěmi krátšími xD A někdy se v tom ztrácím, takže se mi potom výsledek moc nelíbí... Omlouvám se za Edwardův pohled... Je takový...ehm... divný xD Dneska to je pohled do Cullenovic rodinky x) Pisněte koment nebo kritiku x)

 

Za svitu luny - V. kapitola - SETKÁNÍ

Za svitu luny - V. kapitola - SETKÁNÍMOJE ZATÍM NEJOBLÍBENĚJŠÍ KAPITOLA ... doprovází ji AKCE A REAKCE ... užijte si jí a napište komentíky ;o)

 

Nečekané přátelství - 6. kapitola

Nečekané přátelství - 6. kapitolakratší kapitola, ale příště vám to vynahradím...

 

Úplněk 4.kapitola

Úplněk 4.kapitolaTakže.. tohle je rádoby 4. kapitola, ale jelikož je to jen pár řádků, tak se to ani kapitolou nazývat neda... Ale co už... Omlouvám se, ale já teď nemám vůbec čas.. to víte škola.. (blbá výmluva mno..) Pokusím se to co nejdříve napravit;-)

« Předchozí  1 ... 3749  3750  3751  3752  3753  3754  3755  3756  3757  3758  3759 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!