Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Půlnoc část 23.

Belle & Eddie


Půlnoc část 23.Další díleček:) 24 bude ais až v neděli jeud přes víkend pryč.)ale bude.)

23.Strážce

„Rozhodl jsem se pro…přemněnu.“ ačkoli se rozhostila úplné ticho v hlavě mi křičely tisíce hlasů.

Stává se ze mě psychopat. Slyším mooooc hlasů. Ušklíbla jsme se sama pro sebe.

„Jste si jistý, Charlie?“ zeptal se pro jistotu Carlisle.

„Nechci přijít o Bellu.“ zněla jeho odpověď.

Potichu jsem zaklela. To mám za trest..

Horečně jsem přemýšlela co ještě vymyslet.

„Měl by vědět ještě něco..“ zašeptala jsem.

„Renesmee není adoptovaná. Je moje..“
“Cože?“ jeho údiv byl nefalšovaný.

„Chceš říct ,že je…?“

„Je na půl upír a na půl člověk.“ nechápu proč má problémy s e slovem upír.

„Přesto si trvám na svém.“ áá, je tak tvrdohlavý.

Jako já…

„Zůstaneš tu s námi tři dny Charlie. Když se do té doby nerozhodneš jinak, budiž po tvém.“ tak tohle ultimátum se mi líbí. Rozhodla jsme se úmyslně nechovat lidsky, jak nejlépe to půjde.

Carlisle s nás postupně zeptal zda souhlasíme.

Souhlasili jsme.

Vypustila jsem Charlieho z hlavy a naklonila se k Edwardovi. „Není čas na lov? Ten minulý se moc nevydařil.“ Edward si mně přitáhl za bradu a políbil mně.

„Proto tebe kdykoli. Alice jdete taky?“

Zavrtěla hlavou. „Jen běžte sami. Já musím vyřídit přihlášky na univerzitu pro mě , Ros, Jaspera a Emmetta. Možná nás ještě přijmou.“ mrkla na nás a během sekundy už tu nebyla.

Bylo by super ,kdyby chodila do školy celá „rodinka“. Charlie seděl na sedačce a bezduše přihlížel.

Já vlastně nevím co chci.. Copak chci aby byl mrtvý?

Emmett a Ros se vydali do garáže. Rose se evidentně chtěla jít hrabat v autech a potřebovala hever- Emmetta.

Chytla jsme Edwarda za ruku a vykročili jsme na lov.

Tentokrát snad podařený.

Zbytek kapitolky psán z pohledu Charlieho, nečekaně xD

Je to horší než jsem si myslel. Jacob mi sice řekl něco o tom jaké to u nich doma bude, ale nečekal jsem tohle.

Bella naprosto v klidu řekla slovo lov a ještě klidněji se ocumlávala a tiskla k tomu..tomu.. Nemůžu mu ani na jméno přijít.

Zmizeli dřív než jsem stihl cokoli říct.Pohybovali se tak rychle , že jsem je skoro nezaznamenal.

Prohlédl jsme si ostatní členy rodiny ..Ten vysoký a blondcka odešli někam jinam.

Doktor Carlisle, nevím jestli je dobré mu říkat doktore. S jeho ženou se vzdálili.

Možná to bylo kvůli tomu, že se ke mně rychlostí blesku blížila ta malá, černá.

S klidem predátora se posadila vedle mě. Byla krásná, ostatně jako všichni v této rodině. Její tmavé oči si mně se zaujetím prohlíželi. Pak ke mně napřáhla ruku jedním z těch divných pohybů.

„Jsem Alice.“ usmívala se u toho od ucha k uchu.

„Asi si nás moc nepamatujete, je nás tu celkem dost.“ začala mluvit rychleji, takže jsme musel dávat pozor co říká.

„Takže vás trošku zasvětím… Já“ ukázala na sebe jako bych byl nechápající.

„Chodím a jsme manželé s Jasperem ..To je ten blonďák.“ usmála se.

„Já vidím do budoucnosti a on dokáže ovlivňovat emoce lidí v místnosti.

A pak tady máme Rosalie a Emmetta. Prošvihl si jejich svatbu.. Rosalie je ta blonďatá a Emmett je ten co je většinou s ní . Ten velký.“ u toho pojmenování se zasmála nahlas. „A Emm je velmi silný. Tím myslím silnější než ostatní. A pak je tu Bella s Edwardem. Oba je myslím poznáte. Edward umí číst myšlenky a Bella zase funguje jako takový štít proti našim schopnostem. Její myšlenky Edward nedokáže číst. A naposled jsou tu naši adoptivní rodiče… Carlisle a Esme. A Renesmee , že. Renesmee!“ poskočil jsem když zavolala její jméno.

Otevřely se dveře vedoucí zřejmě do jejího pokoje a vyšla Renesmee. Vypadala o tolik starší.. Teď kdžy vím, že je Belly jsem její pravý děda.

Rozešla se ke měn poklidným krokem a já vyhlédl ven z okna.

Stmívá se.

Uběhlo tolik času od doby co jsem přišel.

Ozval se pronikavý a zvonkový smích. Pak se otevřely dveře a vešla Bella.

„Zdravím Charlie.“ pozdravili mě oba. Snažil jsme s najít nějaké stopy po tom, že byli lovit.

Na Edwardově bezchybném oblečení nebylo nic. Vypadal tak jako odešel.

U Belly jsem našel díru na kalhotech. Jinak nic…

ob zamířili ke mně. Aniž bych si všiml Alice byla pryč a Renesmee sledovala televizi.

Drželi se za ruce, jako yb to snad bylo úplně normální.

Všiml jsem si,že Bella má světle červené oči zatímco Edward zlaté.

Ani nechci vědět proč. Začal jsem nad tím přemýšlet, ale vyrušil mně Edwardův hlas.

„Bella před nedávnem zabila člověka. Proto má duhovky červené.“

jeho hlas byl klidný a na Bellině tváři jsme nepoznal žádnou změnu.

Vypadali jako perfektně vytesané oživlé sochy.

„To víš tati..puberta.“ usmála se nějakému pro mě neznámému vtípku.

„Jinak jsme vegetariáni neboj.“ teď se smál i on.

Přestal jsem je sledovat a zahleděl se před sebe.

Dlouhé tři dny.

Tři dny přece není nijak dlouhá doba. Jsem schopný přežít,

ˇUjišťoval jsem se první den.

Už mám den za sebou. Ještě dva. Zítra se to zlepší.

Ujišťoval ´jsem se druhý den.

Nevím jesli chci být tohoto součástí. Není lepší smrt?

Ujišťoval jsem se třetí den.

A pak…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoc část 23.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!