Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

nápisky - by Mauween


 

Ukradnuté srdce (9.časť)

Ukradnuté srdce (9.časť)Ďalšia časť mojej poviedky, dúfam, že sa bude páčiť :)Veľmi sa ospravedlňujem, za veľké pauzy medzi časťami, ale som hrozne chorá :(

 

Proč? 2.díl

Proč? 2.dílTak mám tu pro Vás druhý díl. První se někomu líbil někomu ne, ale chápu že to jsou jenom teorie na možnou přeměnu Rose takže se to zdálo takové nudné. V tomto díle se taky nic moc neděje ale rozhodně se mi líbí víc než ten první.

 

Zakázaná láska - 14. část

Zakázaná láska - 14. částDalší kratší kapitolka :) ...nebojte... není to konec :)

 

Proč? 1.díl

Proč? 1.dílProsím neubližujte mi! =) Je to má první povídka takže mějte slitování. Je o Rosalii a jejím začátku ve světě upírů. Doufám že se bude líbit ikdyž o tom vážně pochybuju. Díky

 

Za svitu luny - I. kapitola - SEN

Za svitu luny - I. kapitola - SENDíky moc za vaše komenty. Tady máte pokračování. :oD Doufám, že vás zaujme a bude se líbit ...

 

Dvě rodiny

Dvě rodinyTak tady je moje první kapitolka. Buďte prosím shovívaví, je to moje první povídka a vlastně i jakákoliv tvorba. Doufám že se vám bude povídka líbit.

 

Úplněk 3.kapitola

Úplněk 3.kapitolaTakže... Na vaše prání jsem napsala delší kapitolku.. A co je nejdůležitější? Bude v celkuu. Tak si to užijte.. A na konci si typněte... Ano nebo ne?

 

Prokletí nesmrtelných - část 11.

Prokletí nesmrtelných - část 11.Další díleček. Všem děkuji za krásné komentáře a snad se vám tato část bude líbit.

 

Cesta, kterou kráčím 2

Cesta, kterou kráčím 2A je tu další dílek mojeho tradičně netradičního příběhu. Děkuji vám, že tento příběh neodpíšete. Jsem vám vděčná. Omlouvám se i těm, kterým chování jistých postav asi nesedí. Ale, já říkala, že to nebude až tak navazovat na Stmívání, že? Takže tady zase tradičně netradiční díl číslo 2!

 

Nový svět VIII.

Nový svět VIII.Další díleček.... co dodat... snad jen příjemné počtení.:-)

« Předchozí  1 ... 3756  3757  3758  3759  3760  3761  3762  3763  3764  3765  3766 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!