Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

The Host


 

Zakázaná láska - 16. část

Zakázaná láska - 16. částTakže, snažila jsem se napsat ještě jednu kapitolku. Zítra odjíždím na lyžák, tak nevím, kdy se objeví další. Buďte trpěliví :)))

 

Prokletí nesmrtelných - část 13.

Prokletí nesmrtelných - část 13.Trochu kratší díl.

 

Neexistující slzy - 8.díl

:-( trošku smutný díl, ale možná to dopadne dobře. Sama to ještě nevím. A díky za komentáře:-D

 

Nový (Ne) Život 6

Nový (Ne) Život 6 Tak a je tu poslední díl...... příště už Kessie bude žít novým (ne) životem ..... tak ať se vám to líbí ....

 

Ukradnuté srdce (10.časť)

Ukradnuté srdce (10.časť)Ďalšia časť mojej poviedky :) Rozmýšľam nad tým, že už pomaly budem končiť, pretože už teraz je tu more poviedok, ktoré sa ľudom ani nechce čítať... veď to je ako nosiť drevo do lesa :D

 

Prokletí nesmrtelných - část 12.

Prokletí nesmrtelných - část 12.Nevím, co bych napsala, takže vám asi jen popřeji příjemné čtení.

 

Zakázaná láska - 15. část

Zakázaná láska - 15. částZnovu jedna z kratších kapitolek :) ale chci, abyste měli co číst, než odjedu na lyžák :)

 

Cítila jsem naději-15.část

Cítila jsem naději-15.částMám tu pro vás 15. díleček Naděje :-) Snad se bude líbit, děj se trochu zamotává... podle komentů vidím, že jste si všimli "přelétavosti" hlavní hrdinky Maybe :-) No napsala jsem to tak záměrně, aby jste hned od začátku nevěděli, s kým nakonec zůstane... Myslím, že o to větší překvapení to pak bude :-)

 

Nový svět X.

Nový svět X.Další díl. Užijte si....

 

Za svitu luny - III.kapitola - Vize

Za svitu luny - III.kapitola - VizePřeji příjemné počteníčko... Jeden druhému hleděli do očí. I on byl okouzlen její nadlidskou krásou, která ho skoro až děsila. Netušil, co od bytosti jako je ona, očekávat. A najednou si to Luna uvědomila. Jeho oči zářily jako tekuté zlato... P.S.: Pište komenty. ;o)

« Předchozí  1 ... 3753  3754  3755  3756  3757  3758  3759  3760  3761  3762  3763 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!