Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Úchylky

5774


ÚchylkyJednoho dne se Pajam a ZabZa sešly na ICQ. Sebou si nesly své milované nástroje - sekyru a sekáček. Ty byly pro případ, že by jedné z nich stouplou ego do výšin.
Ale jak to tak bývá, začaly rozebírat stmívání a své povídky. Zjistily, že v NILY je velmi moc úchylek, a tak z nevinné konverzace vzniklo toto dílo.
Dívky se stále pokládají za nevinné holčičky a dávají od toho ruce pryč. Nevěří zvěstům, že jsou úchylné.
Varování: Doporučujeme lidem starších 18ti let. Berte na vědomí, že to opravdu vzniklo z nevinné konverzace, takže to občas nemusí dávat smysl.
Pajam a ZabZa

 

Úchylky u Cullenů

Jednoho dne šel Edward na lov. Najde jen medvěda, kterého pořádně vycucne, ale když se na něj tak dívá, zjistí, že ho to strašně vzruší. Jenomže, hned po té úžasné noci s mrtvým medvědem uvidí veverku. On totiž před tím vypil kofolu a jak to tak bývá – láska na první pohled.

Jenomže veverka byla pro něj malá a těsná, tak se rozhodne, že vyrazí na soby. Tam měl jistotu velikosti. Po cestě, kdy sleduje sobí stopy uvidí... vlka! Velkýho, černýho vlkodlaka, ale on si to v záchvatu první lásky neuvědomí a... a přefikne Sama. Až potom na něj dolehnou následky jeho činů.

Ale to zjistí náš nekrofil Bella a strašně se naštve, proto si začne s další mrtvolou. Tentokrát to nebudou upíři, ale zombie. V tu dobu zemi právě okupuje válka mezi zombie a světem a Bella se může posr... uštvat!

Jak zuří válka, tak je všude mnoho mrtvol a navíc se loví zvěř a Edward se Samem se proto běží schovat do jeskyně, samozřejmě ruku v ruce. Za nimi běží Emmett s plakátem v ruce: Podporujte gaye a zoofily. Právě proto se k nim připojí do jeskyně. Jenomže má to háček v podobě Rose, ta je naštvaná, že ji Emm zdrhl a musí si najít náhradu. Čirou náhodou se tam objeví Aro, strašně moc sexy, starej upír.

A vzhledem k tomu, že je na starší, tak je úplně uvytržení, jenomže Esme taky... Což se samosebou nelíbí Carlisleovi, který se tím pádem strašně moc naštve a v záchvatu zuřivosti podřízne pár svých pacientů. Neudrží se a ochutná lidskou krev, čímž se z něj stane strašně moc nadupaný upír.

Jasper, jelikož cítí válečnou náladu se přestrojí a vyhlásí se za diktátora, jenomže i on má úchylku. Potají se převlíká do dámských šatů a vystupuje v nedalekém nočním klubu jako transvestita. A Právě tato jeho vlastnost vyplouvá na povrch... je to tedy diktátorka.

Alice je samozřejmě naštvaná, že jí to Jasper zatajil, ale zároveň šťastná, že s ní někdo bude chodit nakupovat. Vytáhne ho tedy ven a potkají Bellu, která se baví s figurýnou ve výloze... nějak si neuvědomuje, že je s plastu a myslí si, že je to další mrtvola.

Jelikož je Alice od přírody vynalézavá přesvědčí Bellu, že v obchoďáku je další halda takovejch "mrtvol", což Bellu, jakožto nekrofila, strašně moc nadchne, a proto poprvé, za celou historii Twilight ságy, vyráží dobrovolně na nákupy! Ale to Alice k uspokojení nestačilo a řekla si, že ještě nikdy nenakupovala pro pejska, proto nakoupuje i pro Sama. Jenomže to netušila, že se do jeskyně přišel podívat i další vlk.

A tak se vracíme do jeskyně, kde se u ohýnku k sobě tisknou Sam, Eda a Emm s dalšíma plakátama, a pak tam nakráčí ubohý Seth, jediný normální vlkouš ze smečky, který prohrál sázku a teď musí jít udělat opravdu nechutný úkol. Otočí se na Emma a.... A ztuhne. Emmett se oblízne a napadají ho samé nechuťárny. Seth je vystrašený, ale to už je z druhé strany Edward a vytahuje... Bičík a pouta. Seth je najednou úplně tuhý a kácí se k zemi.

To nějak vycítila Bella, zdrhla Alici a nakráčila do jeskyně jako nějaká miss a mlsně se chystala na Setha, jelikož si myslela, že je mrtvý. Emmett, opět zabrán do svých plakátů, si nevšímá okolí a dál pečlivě obtahuje písmenka. Edward, kterému je to všechno putn,a odhodí bičík a pouta, jelikož spatří Belu a uvědomí si, že by to bylo nechutný, dělat to zrovna před ní, a proto si sedne na zadek a začne vybírat Samovi z kožichu blechy.

Bella obhlídne situaci a usměje se. S mrtvými zvířátky to ještě nedělala a navíc tu teď měla i dva upíry. Rozmýšlela se nad skupinovým, ale nakonec si odtáhla Setha stranou.

Edward, zklamaný, že mu ukradla pejska, se rozbrečí a Sam mu pro uklidnění ukáže... klacek. Svůj klacek a taky, že s ním umí spoustu věcí! Například aportovat.

Edward je v tu chvíli jako vyměněný a i Emma to zaujme. Odtrhne se od plakátu a kouká na Sama, který má v hubě klacek a strašně slintá. Začne ho to neuvěřitelně vzrušovat a povalí nebohého Sama. Edward se samozřejmě rád připojí, ale chybí mu dírka.

To se ale vrátíme k Belle, která je teď zabrána do Setha. Začne velice pomalu od vrchu, a pak postupuje dolů, níž a níž... A když se chystá na svůj hlavní úkol se Seth pohne. Bella, jelikož byla velice zabrána do zkoumání jeho těla se lekne, protože tohle nečekala, a tím vyruší skupinku opodál, která právě teď probírala důležité téma: Kde má Edward dírku?

Bella vyděšeně vyskočí a bouchne se hlavou do stromu... Eda, Sam i Emm se podívají co je to venku za kravál. Eda je najednou nadšený protože uvidí svou výtouženou dírku v Sethovi. Belly si nikdo nevšimne a jen dál pokračují, kde před tím přestali. Mezitím u Cullenů se Carlisle nadopoval steroidy a hrozí mu srdeční kolaps.

Jelikož ovšem nikdo není doma Carlisle opět umírá a tentokrát ho nikdo nepromění v upíra, ale je to tak trochu divný, jelikož by upír neměl umřít, ale nu což, je to jistý: Carlisle je mrtvý, což jakýmsi záhadným způsobem opět přivolá Bellu, která začne dokončovat svoji práci tam, kde u Setha skončila, tedy dole. Ale co čert nechtěl... Klika cvakla, dvéře letí, Esme vchází do dveří...

Esme čumí na Bellu a zuří. Ona mu přebrala chlapa. Najednou zapomněla na nějakého krasavce Ara a vrhla se po ní. Tahala, škrábala, štípala, ale Bella byla v extázi, takže si ničeho nevšimla. Do toho vkročil Jasper v oblečku karkulky do domu a naskytl se mu neuvěřitelný pohled. Carlisle ležící na zemi s vyplazeným jazykem. Na něm řádící Bella a tu tahá za vlasy Esme. Jasperovi se nadzvedla sukýnka a začal kolem nich nadšeně poskakovat.

Najednou ho přestala bavit hra na diktátora v červené sukýnce a on se po hlavě vrhne do bitky celý vzrušený! "Bitká, áááááá!" řve přitom slastně a užívá si ten skvělý pocit, být obklopen Bellou, Esme a mrtvým Carlislem. Klika dvakla po druhé a do dveří vchází Alice... její tašky letí k zemi a Alice... Alice volá armádu spásy, protože se jí zdá, že je tu málo přítomných. Přivolala celou Volterru. Její úchylka byla v tom, že chtěla vše ve velkém. Nejen nákupy, ale i sex. Teď nastal problém jiný. Dírky byly, ale klacíky nikde. Naštěstí garda přijela včas a problém byl zase naopak. Klika cvakla po třetí a vkráčí Aro s Rose kolem krku.

Emmetta v tom okamžiku popadne záchvat zuřivosti a on zapomíná na dírky, klacíky, a tak dál a po hlavě se vrhá Arovi po krku... Rose, jakožto správná blondýnka začne pištět a pustí svého miláčka, aby si zachránila svůj život, ale Emm mění směr a teď se vrhá na Rose...

Emmett vidí rudě a jeho povik, který se podobá opicím, přiláká našeho zoofila Edwarda domů. Ten je velmi vyděšen z pohledu před ním. Rose s Emmettem už někam utekli, ale teď tu byla celá Volterra s Bellou uprostřed, která stále jezdila po Carlisleovi. Jeho ochranářské sklony se projevily, ale k nim se přimíchala i zuřivost. Bella si toho všimla, rychle vstala a následovala příkladu Rose a začala utíkat.

Edward samozřemě za ní a přitom kričí nějaké nadávky o tom, že ji zabije a že je mu jedno, že bude mrtvá. Odněkud z té hromady upírů, vlkodlaků, a tak dál se vyhrabe polonahý Jasper a zmateně se rozhlíží až spatří Alici, která přávě teď společně s dalšími upíry studuje nové vydání Žena a život. Kašle na všechno, bere Alici do náručí a utíká s ní pryč, jelikož s ní má velké plány. A v tu chvíli Carlisle opět stává z mrtvých.

Esme celá nadšená ho popadne a taky s ním utíká pryč. Celá Volterrská garda zůstala v jejich domě. Jenomže jim chyběly dírky. Hrozba zažehnána, když se přiřítila celá smečka a hledala Sama a Setha. Upíři se jen mlsně oblízli a vrhli se na ně.

Po nějaké době se nakonec Cullenovic rodinka dala opět dohromady a vykopla z domu celou gardu. Nešlo to jednoduše, jelikož je Sam a Seth omrzeli museli si najít jiné dírky, což nakonec padlo na Culleny. A tak Culleni, aby se zbavili Volterrské gardy, museli najít dírky a po nějakých pár letech se jim to konečně podařilo.

Dali všem členům gardy Ementál s dírkami a ať si dělaj co chtějí.

Konec! Dobrou noc! :) A sladké sny!


Povídky od ZabZy

Povídky od Pajam



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úchylky:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!