Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy


 

Příběh v pozadí Nového měsíce

Příběh v pozadí Nového měsíceAneb, jak vznikala kniha.

 

Nový měsíc outtakes - Rosaliina novinka

Tolik lidí bylo zvědavých na to, co přesně Rosalie řekla Edwardovi během toho osudového telefonátu. Zde je ta krátká část Nového měsíce z Edwardova pohledu.

 

Často kladené otázky k Zatmění

Aneb, co čtenáře nejvíce trápí.

 

Nový měsíc outtakes - Narkotika

Poznáte, že tato scéna je z konce druhé kapitoly Nového měsíce. Pouze pár řádku je odlišných. V prvním konceptu, dal Carlisle Belle léky na bolest (Percocet) a ona na ně neobvykle reagovala.

 

Nový měsíc outtakes - Špatný odhad

Právě teď jsem napsala tento kousek Nového měsíce z Rosaliina pohledu (byla to celkem zajímavá zkušenost být v Rosaliinině hlavě), telefonát mezi Alicí a Rosalií v kapitole 18 v Novém měsíci.

NEWS

Alternativní Rozbřesk podle S. Meyer

Alternativní Rozbřesk podle S. MeyerJak by vypadal alternativní Rozbřesk s názvem Breaking down? Jacob by zabil Alici. Byla by to především vina Belly, takže by všichni Cullenovi odešli. Více podrobností najdete v tomto rozhovoru, který se udál ještě před premiérou Eclipse.

NEWS

Stephenie Meyer o Midnight Sun (Slovensky)

Stephenie Meyer o Midnight Sun (Slovensky)Nedávno se objevily zprávy na facebooku a dále, že Midnight Sun nakonec bude dokončené. Tak tady nám to Steph objasnila. Jsem trochu zklamaná, ale chápu ji... Pořebuje si dát trochu oddych od upírů.

NEWS

The Short Second Life Of Bree Tanner Soundtrack Playlist!

The Short Second Life Of Bree Tanner Soundtrack Playlist

NEWS

Stephenie Meyerová - komiksová biografie

Stephenie Meyerová - komiksová biografieVšichni příznivci ságy Stmívání by měli zpozornět, neboť na trh se právě dostala biografie autorky celé ságy, Stephenie Meyerové. Nejedná se však o biografii klasického střihu, nýbrž o její komiksové zpracování, což této publikaci dává nový, netradiční rozměr, a proto by neměla chybět ve sbírce žádného opravdového fanouška. - PR článek

NEWS

Druhý krátký život Bree Tannerové

Druhý krátký život Bree Tannerové Doplňující kniha Twilight ságu nese název DRUHÝ KRÁTKÝ ŽIVOT BREE TANNEROVÉ.
Kniha vyjde před premiérou Zatmění, aby se fanoušci mohli seznámit s Bree a jejím životem dříve než jej uvidí ve filmu.

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!