Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy

Milosrdný čin


NEWS

Rozbřesk je za dveřmi. Vyhraj ho!

Rozbřesk je za dveřmi. Vyhraj ho!Vyhraj ROZBŘESK!

NEWS

New Moon Kvíz

New Moon KvízTak jsem na netu našla docela dost dobrej kvíz k New Moon. Přeložila jsem vám ho z angličtiny a dávám vám ho sem, jelikož si myslím, že jsou tam docela i zajímavý informace. Já jsem osobně některý věci fakt nevěděla :D

 

Upíři a těhotenství

Vysvětlení Stephenie Meyer. Jak mohla vzniknout Renesmee. *SPOILER* POKUD JSTE JEŠTĚ NEČETLI POSLEDNÍ DÍL A NECHCETE ZNÁT NIC DOPŘEDU, ROZHODNĚ NEČTĚTE TENTO ČÁNEK.

 

Renesmee v databázi jmen

Renesmee v databázi jmen Pokud nevíte kdo nebo co Renesmee je, pravděpodobně tato novinka pro vás představuje SPOILERY. Pokud se nechcete dozvědět informace ze čtvrté knihy, nečtěte dále. U ostatních, pokračujte. =)

 

Playlisty

PlaylistySoundtracky ke knížkám podle Stephenie Meyerové

"...nemohla jsem psát bez hudby. Tohle spojené se skutečností, že dílo Stmívání bylo vizuální, jakoby filmový zážitek, mě přimělo, abych sesbírala své nejoblíbenější písně do jakéhosi soundtracku..."

 

Rozbřesk - obálka

Rozbřesk - obálkaDefinitivní verze obálky Rozbřesku!

 

FAQ Rozbřesk

FAQ Rozbřesk*SPOILER* FAQ ze SM stránek o Rozbřesku. Pokud jste tento díl ještě nečetli a nechcete se dozvědět nic dopředu - NEČÍST!!

NEWS

Director´s Notebook

Director´s NotebookDalší novinka ze světa upírů... A to nová knížka, ale ne od autorky Twilight ságy...

 

Jak se mohla Bella zamilovat do Jacoba?

Jak se mohla Bella zamilovat do Jacoba?K napsání článku mě inspirovaly Vaše nenávistné komentáře u povídek na adresu Jacoba. Nemáte ho rádi, protože to je ten prašivý vlkodlak, který se snažil Edwardovi odloudit Bellu a ona se do něj nakonec opravdu zamilovala? Nechápete, jak je to možné? Třeba se Vaše zloba zmírní, když si přečtete, co si o tom myslí Stephenie Meyer...

+ doplněno o výsledky ankety

 

Test - Komu z Cullenových se podobáš?

Test - Komu z Cullenových se podobáš?Zase sem si potřebovala vybít svou ,,psycholigickou" náladu.. A je tu další test.. Tentokrát si zjistíte komu z Cullenů se nejvíc podobáte. :)

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!