Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Bello, zapadající sluníčko, vyjdi zas!!

Double standarts(For Ambra)


Bello, zapadající sluníčko, vyjdi zas!!Pocta Kačence. Tuto povídku(jestli se tomu dá tak říct) napsala v originále moje nejlepší kamarádka. Bylo to o mě. Já jsem to malinko poupravila z pohledu Belly po odchodu Edwarda. Dávám to sem proto, že chci, aby těchto pár řádků vidělo co nejvíc párů očí! Chci se pochlubit talentem mé nejlepší přítelkyně. Tak ať se líbí!

Je podzim a moje nálada upadá jako listí ze žlutě zbarvených stromů. Ještě před nedávnem jsem mezi stromy vídávala tu tvář, která mě pronásledovala. Láska se ztrácí a sny se rozplývají jako říjnová mlha. Ta tvář už nemá tak výrazné rysy a schody, po kterých jsem stoupala nahoru se mi boří pod nohama a pomalu padám. Padám tam, odkud jsem se tak dlouho vyhrabávala silou, která  mě pomalu, ale jistě opouští. Letí pryč s ptáky, asi někam do teplých krajin. Namlouvám si, že všechno bude v pořádku, ale uvnitř vím, že si lžu a že to v pořádku rozhodně nebude. I když mám občas úsměv na tváři, za chvíli zmizí.. Někdy dřív, někdy dýl. O to je to pak horší. O to horší je se vrátit, i když vím, že se vlastně vrátit nejde. Říká se, že časem všechno přebolí, ale někdy je to právě čas, který tolik ublíží. Stačí okamžik a vše se zboří jako domeček z karet, celý svět je v okamžiku zlý a ani čas to nezlepší. Rána na srdci bude vždycky. Možná obroste novou tkání, ale nikdy se nezahojí. Stačí málo ke štěstí, ale ještě míň stačí ke zklamání. Pak už si jen řikáš.."Má smysl pokračovat? Má smysl žít bez toho, koho miluješ, bez toho, v kom si právě ten smysl života našla?" Asi ne, ale stačí si vzpomenout na ty, které jsou Tvými dobrými přáteli, nikdy Tě nezklamou a vždy tady budou pro Tebe, a svět je přece jen o něco krásnější. Ta rána se opravdu nezahojí, ale tkáň zrůžoví a sluníčko zase, jako každé ráno, vyjde. A úsměv, který zmizel, se alespoň na chvilku objeví a udělá někomu radost. Je totiž dost možné, že právě do tohohle úsměvu se někdo zamiluje. Tvář vyjde z pozadí stromů a osoba, které patří, pomůže znova postavit ztrouchnivělé schody a prokrvit tkáň, která pokrývá ránu, způsobenou dnešní krutým světem!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bello, zapadající sluníčko, vyjdi zas!!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!