Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Podlehnutí


tak další jednorázovka a zase nekončí happyendem...doufám, že se bude líbit a plosim plosim komentky, kritiku, cokoliv x)..mno a další povídka nwm kdy bude, sice mám jednu rozepsanou ale nwm jak by měla pokračovat...tk snad co nejdřív x)

Podlehnutí

http://www.youtube.com/watch?v=cgqOSCgc8xc

Psal se rok 1925 a dívka jménem Elizabeth Weiss právě dokončila Střední školu. Měla se stát zdravotní sestřičkou v jedné nemocnici na Floridě. Asi po dvou letech se přestěhovala do chladného městečka, které se nacházelo na severu USA ve státě Washington. Jmenovalo se Forks. Bydlela v domě na konci města, a nacházel se blízko lesů. Příroda zde byla krásná, ale byla…zelená a pod neustálým příkrovem mraků. Slunce sem zavítalo pouze párkrát za několik týdnů a i tak se zdálo být studené, bez jiskry. Dostala práci ve zdejší nemocnici, kde pracoval, podle mínění všech, i jeden vynikající doktor. Jmenoval se Carlisle Cullen.

Byl to vysoký blonďák se zlatýma očima. Jeho pohled byl…jako kdyby vás něco chytilo do pasti a odmítalo propustit. Jak později Elizabeth zjistila, měl velkou rodinu. S manželkou měli tři děti. Bylo na první pohled jasné, že žijí s rodinou už velmi dlouho, ale že to nejsou jejich vlastní. Tak mladí lidé jako byli manželé Cullenovi, nemohli mít téměř dospívající děti.

Líbil se jí jeden jeho syn, který byl nejspíš nejmladší. Byl vysoký a v jeho bronzových vlasech se vždy třpytily kapky deště, což nebylo zvláštní, protože v tomto městě pršelo téměř pořád. Všichni si ale doopravdy byli velice podobní a to nejen jejich bílou pletí, ale i zlatýma očima, které se po nějaké době zbarvily do barvy onyxu i nevýslovnou krásou. Vídala Edwarda, tak se mladík jmenoval, dvakrát či třikrát do týdne, vždy v nemocnici kde pomáhal svému otci. Vždy se na Elizabeth díval, tak nějak odtažitě. Jako kdyby se mu hnusila, ale to ji nevadilo. Věděl, že existuje. Pozoroval ji. I to málo ji stačilo ke štěstí. Netušila však, že se v její přítomnosti, snaží nedýchat, aby necítil tu spalující bolest, kterou mu způsobuje.

***

Nenáviděl se za to, čím se stal, ale snažil se s tím žít, vlastně existovat. Byl upírem teprve sedmý rok a jeho otec ho požádal, aby mu vypomáhal v nemocnici. Nevěděl, zda to zvládne, kvůli svému otci se však snažil, jenže kdykoliv ucítil krev, musel pryč, aby nikomu neublížil. Nikdo to nechápal, ale všichni si už zvykli.

Do nemocnice nastoupila nová zdravotní sestra, jakási Elizabeth Weiss. Když se s ní poprvé setkal, nevěděl, co má dělat. Její krev mu „zpívala“. Vždy když se s dívkou setkal, nedýchal a pozoroval ji obezřetným pohledem. Líbila se mu, ale nikdy s ní nepromluvil, bál se, že by jí mohl ublížit. Její krev ho volala, poté se začal vyhýbat místům, kde by ji mohl potkat, místům, kde by se Elizabeth mohla nacházet. Byl zrovna na lovu se svojí rodinou, když se to stalo.

***

Elizabeth dostala v práci volno, a tak se rozhodla prozkoumat zdejší rozlehlé lesy. Procházela se po cestě, ale brzy z ní sešla a procházela se lesem. Měla podivné tušení, že se stane něco špatného, měla strach. Ale dodala si odvahy a šla dál.

Najednou pár metrů před sebou spatřila pět postav, které se vrhají na přítomné srnky, a ty mrtvé padají k zemi. Osoby se na Elizabeth otočily a ona poznala, že je to doktor Cullen s Edwardem a celou jejich rodinou. Všichni až na Edwarda už měli lehce zlaté oči, a jediný on měl oči stále černé, žíznivé. Díval se na ni, svým krvelačným pohledem a začal se k Elizabeth přibližovat.

***

Když ji uviděl, dostal něco jako záchvat zuřivosti a to ho přinutilo jít za ní. Cítil, jak ji krev koluje v žilách, snažil se zadržet sám sebe, ale věděl, že to nedokáže. Stál už přímo u ní a stále se díval do jejích očí. V těch velkých pomněnkových očích viděl hrůzu, zmatek a také něco co nedokázal identifikovat. Viděl na ní, že chce začít křičet, ale v mžiku ji v tom zabránil.

Prokousl ji hrdlo a začal pít tu horkou tekutinu. Její krev. Ale ještě dříve než se jeho oči zbarvily červenou barvou, mu stihla říct, že ho miluje. Padla mrtvá k zemi a až poté si uvědomil, co mu řekla, že ho miluje a že to co viděl v jejích očích, bylo to, co k němu cítila. Že to byla čistá láska…

love you everyone <3

kdyžtak tady jsou odkazy na mé další povídky, které tu mám

http://www.stmivani.eu/36-jednodilne-povidky/vecnost/

http://www.stmivani.eu/36-jednodilne-povidky/cekani-na-smrt/

http://www.stmivani.eu/36-jednodilne-povidky/konec/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Podlehnutí:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!