Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

Volturi


 

Čo keby...

Čo keby...Táákže! Ahojte! Najprv som si myslela, že do Talianska si notebook brať nebudem, veď načo nebude tu internet. Ale aby som mohla písať. A asi stáli všetci svätí na mojej strane a dostanem sa tu an internet aj keď ide ako slimák. Cestou v lietadle ma napadla jedna jednorázovka. Takže, je to o Belle a Edwardovi ale ona je upírka aj on a Bella sa mu chce pomstiť za čo, že ju opustil ale? Dokáže to??

 

Jednou stejně příjde čas

Jednou stejně příjde časJe to z nového měsíce kdy Bella de skočit z útesu, ale není nikdo kdo by ji zachránil. Edward odešel a Jacob sleduje falešnou stopu od Victorie která už dávno přihlíží Bellinému počínání. Jak tohle dopadne? dozvíte se v článku.

 

Just One Last Dance

Just One Last DanceTak jsem napsala trošku delší jednorázovku. Je o tom, že Edwardovi nezbývá moc dní života (existence). Má výjimečnou upíří chorobu. Už téměř neslyší žádné myšlenky a jeho smysly nejsou tak bystré… Jde to s ním z kopce. A Bella je stále člověk. Inspirace z písničky Just One Last Dance :D .... Budu ráda za každý komentář :) V textu jsou dvě písničky, které mě inspirovali. P.S. Omlouvám se za chyby v překladu...

 

Zpětný úder od Mickeyho

Zpětný úder od MickeyhoZpětný úder pro JoHarvelle! Menší parodie. Samozřejmě tam jsou i Cullenovi. Zanechte tam koment :D.

 

Death

Už tady podobných povídek bylo hodně a já jsem si řekla že taky nějakou podobnou napíšu a tady je.Je to docela krátký,... Pusťe si k tomu tohle - http://www.youtube.com/watch?v=IpaBQPspLXg

 

Přísahám

Přísahámtáák...mám tu další jednorázovku...samo že o Belle a Edwardovi-a podle těch kdo ji zatím četli je smutná...mno a co k tomu říct, přečtěte si a uvidíte...snad se bude líbit...pls komentky, kritiku....x)...díky...x)

 

Zrada

ZradaNa táboře jsem dostala nápad na jednorázovku a dneska ji sepsala.Vystupují zde jen 3 postavy-Jacob,Bella a Edward,....Napiště jak se vám líbí:-) Pusťe si k tomu tohle http://www.youtube.com/watch?v=Wrl8weYTmGU

 

Čas vysvobození

Čas vysvobozeníJe tu pokračování na Čas konce.Pojmenovala jsme ho Čas vysvobozená.Děkuji za komentíky k ČK- mo mě potěšili!=)♥Snad se vám bude líbit i tato povídka..Každopádně. ČTĚTE A KDO BUDE CHTÍT AŤ I KOMENTUJE..=)

 

Strážný anděl

Strážný andělPříběh vypráví Bellin anděl strážný. Děj byl inspirován odchodem Edwarda v NM, přesto se některá fakta liší. Předem varuji, nemá šťastný konec. Přeji příjemné počtení a budu ráda, pokud zanecháte komentář. wanda

 

Život princa

Život princaPo jednom filme som mala takú blbú náladu.A mnusela som sa vypísať.Tak som napísala život Marcusa Volturyho.Dúfam,že sa Vám bude páčiť.Prosím komentáre aj kritiku.Pekné čítanie!

« Předchozí  1 ... 302  303  304  305  306  307  308  309  310  311  312 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!