Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky

19


 

Jessičina miniencyklopedie chlapů - NancyWhite

Jessičina miniencyklopedie chlapů - NancyWhiteSoutěžní povídka - 3. téma Parodovaná poezie

Povídka ve své kategorii vyhrála, ocenili jsme originalitu, vtip a nečekaný konec.

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

 

Tři oříšky pro Bellu - KateSwan

Tři oříšky pro Bellu - KateSwanSoutěžní povídka - 2. téma Tři oříšky pro Popelku

Povídka ve své kategorii vyhrála, ocenili jsme originalitu, zpracování a přimhouřili oči nad některými chybami a dějovými zvláštnostmi.

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

 

Probudila jsem se v Římě - zuzka88

Probudila jsem se v Římě - zuzka88Soutěžní povídka - 1. téma Probudila jsem se v Římě

Povídka svou kategorii vyhrála, ocenili jsme originalitu, provedení a přimhouřili oko nad pár chybami a utahaným začátkem.

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

 

Najvtipnejšia hláška pri... - Mispulka

Najvtipnejšia hláška pri... - MispulkaSúťažná poviedka, ktorá sa umiestnila na ôsmom mieste. Prajeme príjemné čítanie. Poviedka je ponechaná s chybami autora.

 

Ako sme sa stretli... - Blackstar

Ako sme sa stretli... - BlackstarPoviedka, ktorá sa umiestnila na deviatom mieste. Prajeme príjemné čítanie. Poviedka je ponechaná s chybami autora.

 

Hláška Jane - Jennyska

Hláška Jane - JennyskaPoviedka, ktorá sa umiestnila na 10 mieste, od Jennyska. Prajeme príjemné čítanie. Poviedka je ponechaná s chybami autora.

 

Nessie musí zomrieť - Mispulka

Nessie musí zomrieť - MispulkaPoviedka, ktorá sa umiestnila na 11. mieste. Prajeme príjemné čítanie. Poviedka je ponechaná s chybami autora.

 

Bella musí zomrieť - Kixy 25

Bella musí zomrieť - Kixy 25Súťažná poviedka od Kixy25, ktorá sa umiestnila na 6. mieste. Takže, príjemné čítanie! P.S: Poviedka je ponechaná v stave, akom nám ju autor poslal, za chyby neručíme!

 

Ako sme sa stretli... Lenjule

Ako sme sa stretli... LenjuleSúťažná poviedka od Lenjule, ktorá sa umiestnila na 7. mieste. Prajeme príjemné čítanie. P.S: Poviedka je ponechaná s chybami autora.

 

Najvtipnejšia hláška pri... Lettynka

Najvtipnejšia hláška pri... LettynkaPoviedka od Lettynky, ktorá skončila na 5tom mieste s témou Najvtipnejšia hláška pri... Prajeme príjemné čítanie! PS: Poviedka je ponechaná s prípadnými chybami autora.

« Předchozí  1 ... 33  34  35  36  37  38  39  40  41  42    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!