Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Najvtipnejšia hláška pri... - Mispulka

Alien


Najvtipnejšia hláška pri... - MispulkaSúťažná poviedka, ktorá sa umiestnila na ôsmom mieste. Prajeme príjemné čítanie. Poviedka je ponechaná s chybami autora.

Měla jsem nervy jako na špagátu. Dneska se to mělo stát. Konečně jsem měla o to přijít. Ach, jak já jsem nervózní.

Alice mi sice poradila, co a jak mám dělat, i ale i tak mám nervy v kýblu. Co když se stane něco, něco nečekaného? Co když... ne radši na nic nemyslet.

Položila jsem jednu asi z miliardy svíček, které mimochodem také Alice nakoupila, na stůl. Strašně se mi třásla ruka. Bála jsem se, že něco shodím a Alice to bude muset zase upravovat, jako by toho dneska neměla dost. Bude muset odvést všechny z domu, abych si já s Edwardem mohla užít. A toho jsem se bála. Že tu budu sama. Ne, že bych se Edwarda bála, to ne. Chvilky o samotě jsem s ním milovala, ale byl v tom háček, co když se něco stane? Třeba mezi námi?

Dost! Okřikla jsem se snad po osmdesáté. Se mnou se to k nevydržení. Ani já se sebou nedokážu vycházet. Ano, možná pochybujete o mé inteligenci a chápání sebe samé. Musím se k vám přidat, i já se někdy nechápu. Jsem prostě trhlá.

Uh, za hodinu tu už bude. Pokoj byl přichystaný. Ještě, že jsem před měsícem Edwarda poprosila/ přinutila koupit si postel. Teď to tu vypadlo jako v nějakém milostném salónku. Všude jsme s Alice poházeli okvětní plátky růží, bylo tu mnoho svíček, zatáhlé závěsy a zapálená vonná tyčinka. Prostě jako v pohádce.

Já jsem urychleně vletěla do koupelny. První, co jsem poctila mojí maličkostí, byla sprcha. Pustila jsem na sebe proud teplé vody, která mi obkreslovala mojí siluetu a příjemné mě hladila. Ale já jsem si toho moc nevšímala. Natáhla jsem po žiletce( Ne,nechci se podřezat, nemyslete si. To je mé označení pro holicí strojek.) a holícím krému. Nanesla jsem si ho na nohy a pěkně jsem si je oholila. Přece musím být krásná a chlupaté nohy k tomu moc nepřispívají.

Hlavu jsem si ani nemyla, nestihla bych si ji vysušit. Nu což, zas tak masné je nemám. A lupy mi starosti nedělají. On si na ně už zvykl.

Teď ale přijde to nejlepší. Alice mi koupila takový pěkný průsvitný župánek, ale hlavně úžasnou černou podprsenku s kalhotkami. Možná bych byla i víc zahalená v šále, protože toho odhalovalo to, co mělo být zakryto.

Mám ještě pět minut. Šla jsem si vyčistit asi už po třetí zuby za tento den. Měla jsem hroznou starost o to, že mi bude páchnout z huby. To by ho mohlo odradit a já bych baly pořád ještě panna. To se musí zarazit.

Edward otevřel dveře přesně v osm. Ach, byl nádherný jako vždycky a to na sobě ani nemusel mít průhledné oblečení jako já. Ale bylo by to lepší.

„Bello, co to...“

Víc jsem ho říct nenechala. Vrhla jsem se mu na rty a se zuřivostí šelmy jsem ho líbala a pomalu ho dostrkávala k posteli. Možná by to měl dělat spíš kluk, ale já jsem po tom toužila hodně.

Nechal se. Touha byla jako neřízená střela. Nechal ji, aby ho pohltila a nechal se unášet na vlnách vášně stejně jako já.

Prozkoumávala jsem s nadšením jeho ústní dutinu, zatímco on se rukama věnoval mým ňadrům.

Zasténala jsem mu do rtů. Nečekal to a na chvilku se zarazil. Moje ruce ale ani na chvilku nezahálely. Putovali po jeho těle a ošmatrávaly každý milimetr čtvereční jeho kůže.

To ho rozpumpovalo. Sundal mi můj pěkný župánek a odhodil ho někam do rohu. Pak jsem pokračovala já jeho tričkem. Přisál se mi na rty, ale pak začal putovat níže a níže až se dostal k důlku mých ňader. Srdíčko se mi tetelilo štěstím, ale já jsem chtěla víc. Pohladila jsem ho po bouličce na kalhotách a on slastně zavrčel.

Rozepnul mi podprsenku a ta letěla někam do kouta k župánku. Rukama mi hladil ňadra, ale jeho rty se věnovaly mému krku. Nevěděla jsem, na co se mám dřív soustředit. Byla jsem z toho vykolejená. Měla jsem závratě. Točila se mi hlava. Ale bylo to příjemné.

Celou dobu jsem se nechala kolébat na vlnách vášně. Bylo to... nedokážu to popsat. Nedokázala jsem na nic myslet, tedy jen na to, že je mi to příjemné a chci víc. Mnohem víc.

Teď jsem mu sundala kalhoty. Šlo to těžce, ale nakonec se mi to i s mnou nemotorností povedlo. Už nás dělily jen jeho boxerky a moje průsvitné kalhotky.

Pohladil mě přes kalhotky na moje citlivé místečko a já vzdychla. Rty začal putovat po mém bříšku dolů. vzrušením jsem ho zatahovala. Cítila jsem mravenčení v místech, kde se jeho rty dotkly a políbily mě. Naskakovala mi husí kůže.

Už se to blížilo. Pomalu mi stáhl kalhotky a... zaječel.

„Edwarde, děje se něco?“

Nic neříkal. Jeho bledá pleť se zdála být ještě světlejší, než normálně. Oči měl vytřeštěné hrůzou a pořád se díval do mého klína.

„Edwarde, co se děje?“

„Jjak sse vůbecc můžešš pptát?“ zakoktal.

„E? Co se děje?“

„Co se děje?“ zapištěl vysokým hláskem.

Můj nechápavý výraz se nedal přehlédnout.

„Bello, ty jsi muž.“

Tak teď mě dostal. Nekontrolovatelně jsem se rozchechtala na celé kolo, ale on mě zastavil.

„Jak to, žes mi to nikdy neřekla.“

„Co?“

„Že jsi muž.“

„Nejsem.“

„Ale jsi. Máš penis.“

„No a co?!“

„No a co?!“ zapištěl zase.

No, asi s ním není něco v pořádku.

„Máš penis. To je mužský pohlavní orgán.“

„No a? Že mám penis neznamená, že jsem muž. Jsem žena. Je to jenom část těla. Jsem citlivá žena a mám prsa, koukej,“ nadzvedla jsem si rukama prsa, jako by už si jich dávno nevšiml.

Vypadal na omdlení, ale já jsem se začínala nudit.

„Tak, dokončíme to, co jsme načali?“

Zaplavila mě nová vlna vzrušení, kterou jsem ještě nepoznala. Můj úd se postavil. Edwardovi oči se protočili, otočil se a světelnou rychlostí vyletěl z mého pokoje.

Srab.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Najvtipnejšia hláška pri... - Mispulka:

 1
03.08.2011 [5:41]

stmivani158Tak toto né Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Výborný Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!