Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Hláška Jane - Jennyska

jasper v breaking dawn


Hláška Jane - JennyskaPoviedka, ktorá sa umiestnila na 10 mieste, od Jennyska. Prajeme príjemné čítanie. Poviedka je ponechaná s chybami autora.

Pozornost všech upírů ve věži patřila blížícímu se lidskému srdci.
Velké dřevěné dveře se otevřely dokořán a do místnosti plné krvežíznivých nestvůr vstoupila další skupinka upírů. Z prostřed toho houfu vycházel hlasitý tlukot srdce. Jeho majitelka pevně svírala ruku jejího milovaného, který si ji k sobě tiskl. Dával velmi jasně najevo svým pohledem, že jestli se k ní někdo přiblíží, nenechá to jen tak. Neboť jeho láska, o které si myslel, že odešla z tohoto světa, se vrátila. A to aby mu zachránila život. Ale teď to vypadalo, že o život nakonec přijde ona sama. To jí ale nezajímalo. Ona chtěla, aby hlavně žil on…

Malá líbezná upírka Jane, co skupinku přivedla dovnitř, opustila houf a přešla ke svému bratrovi. Místností se nesl rozhovor skrývané nenávisti a neskrývané zvědavosti. Jane ho nevnímala a znechuceně si prohlížela spletené Edwardovy a Belliny prsty. Pohrdavě se na ně šklebila, občas jí po tváři přeběhl znechucený výraz. Její plné rty se ale zkroutily do úsměvu, když uslyšela své jméno.
„… Jane, drahoušku?“ otočil se Aro k malé krvelačné bytůstce. Dychtivě se usmála, protože její sluch nedovolil, aby přeslechla celý rozhovor, či mu pozornost věnovala nebo ne. A pak se místností roznesl bolestný a výhružný výkřik zároveň:

„Ne!“ zařval Edward a strkl do Belly tak, že se skrývala za jeho zády. Zuřivě se díval na to líbezné děvčátko se škodolibým úsměvem.
„Ano pane?“ přesunula Jane svůj líbezný úsměv na Ara, teď už bez známky škodolibosti, ale plný oddanosti.
„Tak jsem si říkal, má drahá, jestli je Bella imunní vůči tobě,“ tvářil se Aro zamyšleně. Místností se rozlévalo zuřivé Edwardovo vrčení.
„Nedělej to!“ zakřičela Alice, malá nenápadná upírka, Edwardova sestra. Ale to už se vrhl s nenávistným a zuřivým pohledem na líbezného „andílka“. Ten se jen blaženě usmíval a vzápětí na zemi leželo svíjející se tělo chlapce, který byl ochotný udělat vše, jen aby jeho láska přežila a netrpěla. Vystrašené lidské dívce, Belle, to docvaklo. Pochopila, jaký to nebezpečný dar malá Jane vlastní.

Bolest je jen pro slabé,“ zašeptala s úsměvem Jane, které nikdy nic neublížilo. Kam její vzpomínky spadaly, neviděla žádnou svou bolest. Ona byla ta neohrozitelná, obávaná a mocná. Teď se jen neusmívala, už radostí cenila zuby.
„Přestaň!“ zařvala ochraptělým hlasem dívka, jejíž srdce teď bušilo jak o život. Vrhla se na dívku v odhodlání se před Edwarda postavit, ale Alice ji sevřela tak, že se nemohla hnout. Zoufale pozorovala, jak se její smysl života svíjí na podlaze bolestí.
„Jane,“ oslovil jí Aro klidným hlasem. Odvrátila zrak z Edwardova těla, které se okamžitě přestalo svíjet, s tázavým pohledem. Aro pokynul hlavou k zoufalé dívce a Jane se znovu začala usmívat, tentokrát na ni.
Všechny zaujalo, že ubohé lidské děvče se nesvíjí v bolestech, přesto jen nechápavě civí na upírku. Janin úsměv pohasl, plná hněvu si zlobným pohledem měřila Bellu, jež odolala její schopnosti.
A pak Jane pocítila slabost. Ještě nikdy nikdo nebyl imunní vůči její mocné vlastnosti. A místností se ozýval Arův nadšený smích:
„No to je úžasné!“ hulákal na celou místnost a tleskal si k tomu radostně. A Jane se necítila jen slabá, ale něco jí bodlo u srdce, toho ztvrdlého kamene bez citu. Ale Arův smích potvrdil, že přeci jen bezcitné stvoření srdce má. Jane se cítila tak zrazená. Mocný vládce upírů měl malou Jane tak rád, a teď se radoval nad tím, že má slabost. Uvědomila si, že to bodnutí byla bolest. Ale ne tělesná. Duševní.
Vztekle se naklonila dopředu a vycenila zuby. Rozhodně nedá svou bolest najevo tím, že by se jí obličej pokroutil do smutného výrazu plačícího dítěte. Ne, ona je přeci mocná upírka, co netrpí; ona je ta mocná, neohrozitelná a obávaná!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hláška Jane - Jennyska:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!