Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život sa so mnou nemaznal! - 2. kapitola


Život sa so mnou nemaznal! - 2. kapitolaAko to dopadne s našou Bells. Bude znásilnená? Zachráni ju niekto? A kto je vlastne muž, ktorý ju chce zneužiť, v skutočnosti?

Začala som kopať a búšiť do neho čo najsilnejšie, aby ma pustil, kričala som, hrýzla ho, ale on na to nereagoval. Stiahol my tričko a odhodil ho do kúta, to isté spravil aj s ostatními kúskami oblečenia. Rozplakala som sa a začala ho prosiť, aby ma pustil. Nič iné mi aj tak nezostávalo. On sa len zasmial a začal mi krúživími pohybmi okupovať bradavky.

Snažila som sa ho odtlačiť, ale po pár sekundách som tam ležala a nechala ho, nech si so mnou robí čo chce. Dal mi na ruky putá, oči mi zaviazal a zapchal mi aj ústa. Nikdy som ho nepočula rozprávať, preto som sa trhla, keď som započula jeho slizký hlas:

„Teraz budeš moja, Bells, budeš celá patriť Nikolajovi Petrovi Blaovi, ale neboj sa, nebude to poslednýkrát!"

Len čo to dopovedal postavil ma na všetky štyri a zo zadu do mňa vnikol, prudko a surovo. Neubránila som sa výkriku a začala plakať. On sa len zasmial.

„Panna! To mi tvoj otec nepovedal!" smial sa ďalej.

Prirážal a ja som skučala ako malé šteniatko, ktorému sa ubližuje. Počula som jeho slastné vzdychy a jeho ruky som cítila na každom milimetri môjho tela. Už som sa nebránila. Dal mi dole šatku a dal mi preč aj vec, ktorá mi bránila v kriku. Vyšiel zo mňa ale následne sa vrátil. Zaskučala som.

Pomaly som sa vzdávala, keď sa rozrazili dvere. Do miestnosi vstúpil svalnatý mladík a tú ťarchu zo mňa zhodil. Rýchlo som sa zabalila do prikrívky pohodenej na posteli. Nevnímala som dianie okolo seba. Až keď ma objali dve velké ruky. Začala som kopať a kričať. Has, ktorý ma začal utešovať, však nebol Nikolajov. Objala som toho muža a nechala ho, aby ma zobral zo sebou.

„Pôjdeš so mnou k mojim Pánom!" povedal a ja som zaspala. Bola som unavená, ubolená...

 

Zobudila som sa a všade bola tma. Bála som sa, vedela som, že som v izbe sama, čo ma desilo ešte viac, nechcela som byť sama, čo by bolo aj pochopiteľné, po tom, čo sa mi stalo. Sedela som na posteli a nehýbaka sa, nevedela som či strachom, alebo skôr tým, že sa proste hýbať nechcem.

Ani neviem ako dlho to trvalo a do izby vošli dvaja muži. Vydesila som sa. Zostali stáť vo dverách a sledovali ma.

„Doveďte Mikea, chcem, aby ju prišiel upokojiť!" povedal muž autoritatívne. O chvílku vo dverách stál muž zo všerajška, trošku som sa upokojila. Predsa ma zachránil a ja som v neho mala dôveru. Poklonil sa mužom ako v stredoveku a usmial sa na mňa.

„Ako sa voláš?" opýtal sa.

„Bella," povedala som roztraseným hlasom.

„Tak Bella, toto sú Vladimir a Stefan. Sú niečo ako králi, preto to klaňanie," povedal a ukázal mi, ktorý je ktorý. Pozrela som na nich a otočila pohľad späť k Mikeovi.

„Mám pre teba malý návrh," povedal a usmial sa na mňa.

„Pomôžem ti pomstiť sa tým, ktorí ti za život ublížili a ty nám pomôžeš dostať sa späť na trón," povedal Vladimír.

„Aký trón?" opýtala som sa. „Tu sa bojuje o trón? Sme predsa demokratická republika!" zhrozila som sa. On sa len usmial a povedal mi, aby som ho nasledovala. Mike mi pomohol a držal sa pri mne.

 

O pár hodín neskôr

„Vy mi chcete povedať, že existuje niečo ako upíri!" povedala som zdesene.

„No... vieš, Bella, aby som bol presný, už aj ty si upírka," povedal dosť opatrne. „Jediné, čo mi robí starosti... Nie si hladná... Nepáli ťa v hrdle?" opýtal sa a ja som sa zasmiala.

„Prečo by ma malo páliť hrdlo?" smiala som sa. Porystúpil ku mne o krok a ja som o krok ustúpila.

„Toto je naozaj zvláštne. Čo myslíš, Stefan?" Otočil sa na svojho brata.

„Myslím si, že je to úžasné a pre nás veľmi výhodné, braček... Ak bude Bella s návrhom súhlasiť!" vyjadril sa Stefan. Presne som vedela, aká bude moja odpoveď na jeho otázku.

„Drahý Vladimír a Stefan, ak vás tak môžem oslovovať. Moja odpoveď je..."


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život sa so mnou nemaznal! - 2. kapitola:

 1
03.12.2013 [22:10]

IrtemedMoc zajímavé, hned du na další:)

03.12.2013 [21:50]

Johnna Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Jana
23.04.2013 [19:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2013 [21:51]

MifinkaNapínavé, Emoticon Emoticon Emoticon som zvedavá na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS
22.04.2013 [21:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2013 [17:51]

Elis1Victoria1HaleTy si snad děláš srandu. Zase to ukončíš takhle? Ale to co se stalo na začátku, ani jsem to nedokázala číst. No věděla jsem, že se tam stane něco takového, ale stejně jsem to nechtěla číst. A potom co se to stalo přišel Mike, v tu chvíli jsem si myslela, že ji udělá něco podobnýho, ale ne on ji zachránil.

A z Belly je upírka a je u Rumunů.
Už se nemůžu dočkat její odpovědi a pokráčka.Jen tak dál.

Emoticon

1. Nessienka admin
22.04.2013 [14:52]

NessienkaAhoj. Nabudúce si dávaj pozor na nasledovné:

*Za každým interpunčkným zniemkom sa píše medzera
*Chýbajúce čiarky pred spojkami (aby, že, ale...)
*Každá nová priama reč - hlavna taká, ktorú hovorí iná postava - patrí na nový riadok
*Dolné úvodzovky sa nikdy nepíšu ako dve čiarky!
*Oslovenie sa vymedzuje z oboch strán čiarkami
*Píšu sa len tri bodky
*V slove štyri sa píše len jeden ypsilon a to za T

Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!