Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Emmett a Zlatý medvěd aneb tři zmařená přání…


Emmett a Zlatý medvěd  aneb tři zmařená přání…Tak tady je další mno trochu nenormální jednorázovka....co se asi tak stane, když Emmett potká v lese něco kouzelného, co plní přání....nechte se překvapit....vznikla s pomocí mé maličkosti a jedné mé velice dobré kamarádky Martiny...hlavní postavou v ní je jak už tuší te EMMETT..správně..mno tak co dotat??snat ať píšete komentíky a kritiku...dík Vaše Zabza a sorry za chyby bylo to psáno v rychlosti.....

Emmett a Zlatý medvěd

aneb tři zmařená přání…

 

 

Co si myslíte, že by se dalo dělat ve dni kdy svítí slunce v domě plném upírů? Odpověď: NIC. Prostě jediný co můžete udělat je nudit se. A jelikož já Emmett Culen (toho jména první) nudu osobně nesnáším, vymyslela má hlava geniální plán.

 

,,Jaspere, co říkáš na lov?“ ptám se s nadějí svého přecitlivělého bráchy, jelikož Eda tráví celé dny s naší nešikovnou Bellou.

 

,,Já nevím, byl jsem včera.“ Ha, lhát neumí, na to mám čich.

 

,, Vymlouváš se.“ Obvinil jsem ho. ,,Nerad se mnou chodíš na lov. Zatím co já si vychutnávám grizzlyho, ty potají piješ veverku a pak se pomažeš krví a tvrdíš že jsi spořádal stádo jelenů.“ Mám navrch. Jaspera dokážu vždycky vyprovokovat a nevidím důvod proč by tomu nemohlo být i dneska.

 

,,To není žádná pravda. V životě jsem veverku nepil a-„

 

,,Ne, ne, ne to jsou kecy, kecy, kecy a když tak pokud si chceš zachránit reputaci tak jo. Promiň spletl jsem si veverku s potkanem.“ Přeruším už tak moc chytrý slova.

 

,, CSSSSSSSS“ zasyčí směrem ke mně. ,,Dobře máš to mít. Vyhrál jsi. Jdeme na lov. Uvidíme kdo koho chytí.“ Odsekl naštvaně Jasper.

 

,,Hmmmmm“ dělám zamyšleného. ,,mám to brát jako sázku?“

 

,,Ber to jak chceš. Jisté je jen to, že dneska ulovím největšího medvěda v lese.“

 

,,Dobře. Jdeme?“ oba vybíháme z dobu a upíří rychlostí běžíme do lesa. Když se před námi objeví první porost stromů a mechu uslyším ještě zvonivý hlásek Alice:

 

,,ÉÉÉÉÉÉÉMMMMMMÉÉÉÉTTTTTÉÉÉÉÉÉÉÉ!!“ Fakt divný. Ta malá věštkyně mi leze na nervy. Už ji slyším i na lovu. Jakoby nestačily její nákupy.

 

,,Tak, kde se flákáš?!“ křičí na mě Jasper, který se opírá o strom. Zastavím se hned vedle něho.

 

,,Dobře. Takže kdo začne jako první?.“ Ptám se Jaspera. Ten si jen hrdě poklepe na hruď na znamení že to on, a vybíhá lovit. Já běžím hned za ním.

 

Běželi jsme přibližně 5minut než se Jasper uráčil skolit podle něho největšího medvěda v lese. Podle mě to bylo malé medvíďátko. Když si s medvídkem Jasper pořádně vyhrál přibližoval se k jeho hrdlu, aby ho mohl zabýt. To jsem nemohl dopustit.

 

,,Sakra, co to děláš?,“ ptám se nevrle Jaspera.

 

,,No co asi. Šli jsme na lov, tak lovím ne?,“ odpoví stejným tónem Jasper.

 

,,Ježiší. A jak pak asi zjistíme kdo ulovil největší kořist?I milimetr může rozhodnout!“ Natož vytáhnu z kapsy metr a začnu přeměřovat medvěda.

 

,,Kde si to sehnal?“

 

,, No kde asi. Šlohl jsem ho Esme. Někdo tu musí používat mozek!“ Dodám šeptem.

 

,,Cože?!“ zeptá se rozčíleně Jasper.

 

,,Radši nic.“ Opovím mu s úsměvem.

 

,,Tak to máme 2m kolem pasu a na výšku 3,5m. No Jaspere moc si se nevyznamenal.“ Konstatuji suše.

 

,,Ha, ha, ha. No tak se ukaž ty! Emčo.“ Odpovím s úsměvem Jasper. ,,Já si zatím spořádám tohohle macka, ještě si něco chytím a pak chci vidět tvůj úlovek.“ Odsekl a vyrval mi medvěda z ruky. A já se vydal za svojí kořistí.

 

Běžel jsem plynule tak 3minuty když jsem doběhl k řece kde se právě napájela má vyvolená kořist.

 

Potichu jsem se za něj přiblížil, rozběhl jsem se a křičel:

 

,, ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!“ Těsně před medvědem jsem se však zastavil. Jelikož s mím ÁÁÁÁÁÁ se do lesa rozléhalo medvědovo NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ.

 

Ihned jsem odskočil do ústraní a pořádně si medvěda prohlédl. Byl to normální přerostlý medvěd s tím rozdíle že některé chloupky měl zlaté.

 

,,Prosím, nech mě žít.“ Promluvil medvěd hlubokým hlasem.Ježiši on mluví. Panebože on mluví!! Zvíře mluví! Co všechno by se s tím dalo udělat. Atrakce! Jezdili bychom po světě. Byli bychom nerozlučná dvojka. Ale co když…..no to mě mohlo hnedka napadnout!

 

,,Jaspere okamžitě vylez z toho převleku. Jseš k smíchu!“ řekl jsem naštvaně.

 

,,Já nejsem Jasper. Jsem Evžen Medvěd kouzelný-toho jména první. Prosím nech mě žít a já ti splním 3přání.“ Dobře takže Jaspera můžeme vyloučit.

 

,,Alice? Edwarde? Tohle není vtipný. Vít,e že na pohádky nevěřím od no…od mé přeměny. Tak si tohle laskavě odpusťte.“

 

,,Já NEJSEM Alice ani nějakej Edward. Jsem EVŽEN Medvěd kouzelný ale to už jsem říkal.“ Dobře co kdyby byl vážně kouzelný. To by bylo SUPER. Jóóóó tak si ho otestuju.

 

,,To jako fakt?“

 

,,Jo.“

 

,,Vážně my splníš 3přání?“

 

,,Jo, vážně!“ odpovím nakvašeně medvěd.

 

,,A jenom 3?“

 

,,Jenom 3!!“

 

,,No tak nic. Ale musel jsem se zeptat.“ Pokrčím omluvně rameny. A co bych si tak mohl přát. No takto třeba…..Jo sázka!

 

,Tak když jo, tak jo. Chci toho největšího medvěda z celé Ameriky nebo z celého světa.“ Tak musel jsem se pochválit jsme jsem to vykoumal.

 

BUM!!!!!!!!

 

A přede mnou se objevila velká chlupatá koule tuku, připomínající medvěda.

 

,,Ta vole! To je super. Hey! Díky kámo! Teď běž až si zase budu něco přát tak tě zavolám….zatím!“ mávnu na medvěda a chci se vrhnou na mou kořist když v tom…

 

,,Emmettééé0“! Volá na mě Jasper. Doběhne k řece a otevře pusu.

 

,,To čumíš co? Hmm..koukej na něj. Tohle je ten největší medvěd pod slunce.“ Jasper se pořád na nic nemá. Jen má otevřenou pusu a vyjeveně kouká na mou kořist.

 

,,Hele víš co….už to ani přeměřovat nemusíme. Vyhrál jsem a ty jsi prohrál. Holt máš smůlu. Mno a teď můžeš jít domů to všem říct. Za chvilku tam přijdu jo? Jdi jen, jdi.“ Vykopu Jaspera z palouku a vrhám se na svojí kořist…..

 

***

 

 

,, Zdar rodinko!“ křiknu do útrob domu a sedám si na sedačku. Musím uznat že ten medvěd byl vážně dobrým. Nikdy jsem neměl lepšího.

 

,,Ahoj.“ Odpoví zároveň Esme s Carlisle.

 

,,Kde jsem všichni?“ ptám se.

 

,,Rose, Alice, Bella jeli na nákupy a Jasper s Edwardem jsou nahoře.

 

,,Aha.“ Odpovím sklesle a mířím si to ke mně do pokoje.

 

Otevře dveře a můj zrak padne na…na můj rozbitý talisman s ovečkou. Z vedlejší pokoje šelak ozve smích Edwarda s Jasperem.

 

Mohl jsem si myslet že to jsou oni. Ale teď jím to spočítám.

 

,,Edwardéééééééé, Jasperééééééééé. Vy šupáci jedni! Okamžitě pojďte sem.“ Slyším otevírání dveří a pak pomalé kroky ale směrem do obýváku. Teď jsem opravdu naštvaný.

 

Vyletím ze dveří jak nejrychleji můžu a mířím do obýváku.

 

,,Vy jste zlý. Mami dívej se co mi udělali.“ Ukazuji Esme rozbitý talisman. Edward s Jasperem se smějí ještě víc.

 

,,Jak chcete….Evženéééééééééééé.“ v místnosti se najednou objeví Evžen.

 

,,Chci abys proměnil Edward s Jasperem na ovce!“ křiknu.

 

BUM!!!!!!

 

V místnosti místo Edwarda a Jaspera jsou dvě ovce a mečí na celý dům. Najednou dostanu strašný záchvat smíchu. Vidět ty dva jako ovce…to mě vážně dostalo. Kouknu se na Esme a Carlisle. Ti dva tam stojí a koukají na místo kde jsou ovce. Koukají s otevřenou pusou. To mě ještě víc rozesmálo.Najednou se ale rozrazí dveře a v nich stojí Alice jako bůh pomsty.

 

,,Emmette Cullene!! Okamžitě je proměn zpátky.“ Rozkřikne se a tím probudí z šoku Esme a Carlisleho. Hned za ni se ve dveřích objeví rozzlobená Rose, což znamená týden bez sexu a naše maličká nešikovná Bella.

 

Jaspírku….chudáčku můj,“ žene se Alice k jedné s ovcí. ,,Já tě z toho dostanu uvidíš. Emmet za to zaplatí!“ hned za ní se žene Bella.

 

,,Edwarde!“ začne brečet. Celý tohle shledání mi najednou přijde jako z nějaký telenovely. Pomalu se otáčím a chci odejít jenomže…..

 

‚,Emmette Cullene!!! Co to má znamenat?!“ Rose. Opět se otočím připraven pohlédnout mé zkáze do očí.

 

,,Oni mi rozbily talisman. Teď mají co si zaslouží….“ Pokrčím rameny.

 

,,Já ti dám co si zaslouží!“ rozkřikne se malá ďáblice Alice. ,,Okamžitě jim vrať jejich podobu!! Dělej nebo si mě nepřej!“

 

,,Ano,“ přikyvuje Rose. ,,Emmette dělej, nebo si mě vážně nepřej!“ rozkřikne se.

 

,,Holky, ale Emmett jen-„ snaží se zastat Esme.

 

,,Tobě snad nevadí že dva z tvých synů jsou ovce?!“ zeptá se podrážděně Rose.

 

,,Vadí, ale-“

 

,, Žádné, ale Esme!“ otočí se na mě. ,,Emmette okamžitě je proměň zpátky!“ začne nadávat opět na mě.

 

,,Jenže já nevím jak.“ Hlesnu.

 

,,Máš přece ještě jedno přání, idiote!“ zařve na mě Alice.

 

,,Dobře, no.Evženééé.“ rozkřiknu se na celý dům. Vedle mě se objeví Evžen.

 

,,Co si přeješ tentokrát?“ zeptal se znuděně.

 

,,Proměň je zase nazpátek.“ Řeknu smutně.

 

,,Jak si přeješ.“

 

BUM!!!!!!

 

A v místnosti opět stojí Edward a Jasper.

 

,,Jaspere!!!“ vypískne Alice.

 

,,Edwarde!!!“ vypískne Bella. Všichni se začnou navzájem objímat. Opět něco krásného. Ušklíbnu se.

 

,,Nesnáším šťastné konce.“ Hlesnu a tím přitáhnu pozornost na mou osobu.

 

,,Emmette, asi máme nevyřízené účty.“ Řekne výhružně Jasper.

 

,,Ale….ale já….“ Začnu koktat. Nasucho polknu. Tohle nedopadne dobře.

,,Já..ehm…už musím jít. Sbohem“ řeknu a pádím z toho otřesného baráku. Za mnou se žene Edward s Jaspere. Tohle bude na dlouho……..



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmett a Zlatý medvěd aneb tři zmařená přání…:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!