Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže » Veľká októbrová súťaž!


Veľká októbrová súťaž!

Vítam vás pri októbrovej súťaži, ktorá sa koná pre obohatenie všedných dní, rozprúdenie činnosti na stránke, prilákanie nových autorov a čitateľov a pilotný pokus obnovenia súťaží. Budem rada, keď sa do tejto súťaže zapojíte.

Súťaž spočíva v písaní jednorazovej poviedky na určenú tému, obrázok a slová. 

Súťaž končí 25. októbra! 

Update: 19. 10. 2021

PRIHLASOVANIE: 

Začína: 1. októbra 2021

Končí: 24. októbra 2021 o 20:00.

Stačí napísať jednorazovú poviedku, s minimálnym počtom slov 500, pred názov napísať Oktobrová súťaž a do perexu uviesť kategóriu, v ktorej súťaží. (Viac si prečítajte v pravidlách)

 

NÁMETY NA JEDNORÁZOVÉ POVIEDKY

1. kategória - Napíš na tému:

  • Recept na jeseň
  • Oktobrová party
  • Teplo domova

2. kategória - Inšpiruj sa obrázkom:

3. kategória – Použi VŠETKY určené slová 

  • sviečka
  • čaj
  • lístie
  • čierna mačka
  • matematika

 

PRAVIDLÁ: 

  1. Zúčastniť sa môže každý, kto má na tejto stránke práva prispievateľa. Kto ich ešte nemá a chce sa zúčastniť, môže o nich požiadať TU:
  2. Dej sa musí týkať Twilight ságy, ku ktorej neodmysliteľne patrí nadprirodzeno (upíri, vlkodlaci, ľudia...)
  3. Každá jednorázová poviedka musí mať minimálne 500 slov, odporúčaný max. počet slov je 10 000.
  4. Pred názov poviedky uveďte „Októbrová súťaž“ a do perexu napíšte do akej kategórie ste sa prihlásili + pár informácii o čom daná poviedka je
  5. Určené slová môžu byť použité v inom tvare (napr. matematika - z matematiky)
  6. Určené slová farebne zvýraznite
  7. Súťažiaci môže do každej kategórie prihlásiť jedno dielo (dokopy tri). V 1. kategórii môžete takisto prihlásiť iba jedno dielo, ale môžete si vybrať jednu z troch tém
  8. Neprijímajú sa spoluautorské poviedky
  9. Priamo v texte musí zaznieť meno postavy, ktorej sa váš článok týka
  10. Pokiaľ sa do súťaže a jednotlivých kategórii prihlási menej ako traja súťažiaci, bude súťaž (alebo iba daná kategória) zrušená
  11. Aj keď bude kategória alebo celá poviedka zrušená, môže byť poviedka zverejnená

 

HODNOTENIE:

Hodnotenie prebieha od 25. októbra 2021 do 31. októbra 2021. 1. novembra budú v tomto článku vihlásení víťazi a následne im budú priradené víťazné ceny.

Hodnotenia sa môžu zúčastniť najmä registrovaní (členovia alebo prispievatelia), ktorí sa zaregistrovali pred 1. októbrom 2021, ale aj overení, dlhoroční čitatelia, ktorí sa na stránky vracajú. Je to hlavne preto, aby sa autori nerozhodli si sfalšovať hlasy, ale pevne verím, že tu panuje poctivosť.

  1. Hlasy sa píšu ako komentáre pod tento článok
  2. Každý má tri hlasy, ktoré napíše do jedného komentára formou: Meno autora a meno poviedky (Napr. Zelená tráva - Blcha)
  3. Prispievateľ, ktorý sa so svojimi dielami zapojil do súťaže, môže tiež hlasovať, ale nie sám za seba

Pri hodnotení si všímajte aj gramatiku, štýl, kreativitu, humor, kvetnatosť a originalitu deja. Svoj názor a odôvodnenie hlasu môžete napísať pod komentár dannej poviedky. Určite to jej autora povzbudí. 

 

CENY:

Víťazná poviedka bude mať v perexe označenie ako víťazná a na mesiac označená ako top (takže zostane na titulnej strane nad všetkými ostatnými) + jej autor dostane označenie „Overený prispievateľ“.

Poviedka na 2. mieste dostane v perexe takisto označenie ako víťazná a na týždeň bude označená ako top.

Poviedka na 3. miestne dostane v perexe označenie ako víťazná.

 

Alternatíva cien: Prípadne sa ešte vieme dohodnúť na iných cenách, ak máte nejaké nápady.

 

ZOZNAM SÚŤAŽNÝCH POVIEDOK: 

1. kategória: 

Všade dobre, doma najlepšie - ACullen

Díkůvzdání - Jessica

- Jeseň lásky čas - LiviaCullen

2. kategória

3. kategória

Znamenie - Lorinne

Referátem k lásce - chloe

 

Update: Pre nízku účasť som sa rozhodla, že súťaž bude jednotná, bude prebiehať nezávislo na poviedkach, koľko ich bolo zapojených v jednotlivých kategóriách. To znamená, že aj keď je v jednej kategórii iba jedna poviedka, nezruší sa. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Veľká októbrová súťaž!:

 1 2   Další »
26.10.2021 [0:52]

LiviaCullenAhoj Lorinne,
práve som uložila článok v administrácii. Dúfam, že som to stihla aby som sa mohla zúčastniť súťaže.

23.10.2021 [22:28]

JessicaTak konečně jsem to napsala. Snad to bude splňovat podmínky. :)

23.10.2021 [18:03]

LiviaCullenAhoj Lorinne,
To by bola MEGA úžasné :) Ďakujem moc :)

13. Lorinne webmaster
23.10.2021 [18:00]

LorinneAhoj, LíviaCullen,
Hlasovanie bude spustené pondelok ráno, ale ak máš záujem, tak ho môžeš vložiť najneskôr v utorok večer a následne ťa pridám do ankety. Vyhovovalo by ti to?

23.10.2021 [17:49]

LiviaCullenPo dlhej dobe som sa rozhodla zapojiť do súťaže. Škoda, že je tak málo času. Nečakala som, že po tak dlhej pauze bude písanie také náročné a zaberie mi to tak dlho čašu.
Do kedy môžem uložiť článok v administrácii aby som to stihla?

22.10.2021 [17:57]

KairaTayAhojky,po dlouhé době jsem se přišla podívat. A ona soutěž. Pokud se to povede, něco přidám. Ale nevím jak s časem. Od doby, co jsem tu byla naposledy, tak to mám dost katastrofální.

Lorinne, držím palce.

10. Lorinne webmaster
20.10.2021 [8:44]

LorinneAhoj Ketrin, zdá sa mi, že budem parafrázovať, ale pýtanie je matka múdrosti a kto sa nepýta, nikdy nič nevie, takže kľudne sa môžeš pýtať na čokoľvek, rada ti odpoviem.
1. Celá stránka je taká Česko/Slovenská, takže aj poviedky zapojené do súťaže môžu byť napísané v oboch jazykoch.

2. Mala by sa tam vyskytnúť nejaká postava z kníh a filmov. Skús použiť nejaké menej známe. Ak o nich nevieš alebo si na žiadnu nespomínaš, môžeš použiť tento link, na ktorom nájdeš všetky postavy a vybrať si tú, ktorá ti najviac vyhovuje: www.stmivani.eu/6-postavy/postavy/. Keby sa ti naozaj nehodili ani žiadne tieto postavy, skús tam aspoň spomenúť, že tvoja postava pozná inú postavu z kníh a filmov alebo nejaký náznak, že je to naozaj z Twilightu. Nevadí ani keď najznámejším postavám zmeníš charakter podľa seba alebo celý ich príbeh. Predstavivosti sa medze nekladú.

3. Áno, slová môžeš použiť koľkokrát chceš, ale musia sa tam vyskytnúť minimálne raz.

4. Čo sa týka pravidlá deväť myslí sa tým to, že poviedka by nemala mať veľmi abstraktný dej, že vlastne ani nevieme o kom bola. Meno hlavnej postavy svojej poviedky môžeš zakomponovať do priamej reči, napr.: že ju niekto osloví alebo si v duchu bude nedávať: Napr. "Neboj sa, MENO POSTAVY, to zvládneš."

Dúfam, že som to zodpovedala zrozumiteľne, ak nie, tak kľudne napíš znova, nejako to vydiskutujeme.

20.10.2021 [2:28]

KethrinAhoj, ráda bych se zapojila do soutěže, ale chtěla bych se zeptat na pár věcí. Může příběh být v češtině nebo se vztahuje pouze na slovenštinu? Mám rozepsány příběh bude to z Twilight světa, ale pravděpodobně tam nebudou postavy z Twilight knih/filmů, vadí to?
Taky předpokládám, že u třetí kategorie může být jedno slovo použito vícekrát.
U pravidla 9. Co se tím přesně myslí? Moc se omlouvám za tak hloupé otázky, ale poslední dobou jsem nějaká zpomalená a jenom jsem si chtěla ujasnit pár věcí. Moc děkuju za odpověď

8. Lorinne webmaster
19.10.2021 [20:30]

LorinneJessica: Je to úplne v poriadku, nikto ti nič nevyčíta, ani ťa nenaháňa. Každý nech píše iba ku vlastnej spokojnosti, tak ako mu to vyhovuje. Ale veľmi ma teší tvoj záujem a zodpovednosť s akou si sa rozhodla venovať súťaži. Emoticon Emoticon

19.10.2021 [16:43]

JessicaJá se omlouvám. Teď toho bylo hodně. Zítra sepíšu taky něco do soutěže. :)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!