Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS

Weitz - Cinderella


NEWS

Bel Ami trailer 2

Bel Ami trailer 2Do světa byl vpuštěn další trailer na Bel Ami.

NEWS

Dneska slaví Jackson Rathbone

Mno... Nikdo si toho asi nevšiml, ale dneska slaví Jackson alias filmový Jasper!

NEWS

Bel Ami

Bel AmiPremiéra filmu Bel Ami se už blíží. O čem je vlastně film? Kdo si v něm zahraje?

NEWS

Dakota Fanning - Effie

Dakota Fanning - EffieDakota Fanning se nespoléhá jen na slávu filmové série Twilight a už natáčí další film jménem Effie. Jako pokaždé unikly nějaké fotky...

NEWS

Twilight cast u Ellen DeGeneres

Našla jsem tohle dokonalý video, kde jsou naše zlatíčka... :D Je to vážně skvělý, ale všimla jsem si, že to tu ještě nebylo, tak ho přidávám...

NEWS

Kellan jako Poseidon

Kellan jako PoseidonV kinech se objevil film Immortals (Válka bohů), ve kterém si Kellan Lutz zahrál vedlejší roli Poseidona.

NEWS

Svadobné bábiky

Svadobné bábikyPri hľadaní nových obrázkov som narazila na tieto fotky bábik. Čo na ne poviete?

NEWS

Entertainment weekly photo shoot - Kristen,Robert a Taylor

Entertainment weekly photo shoot - Kristen,Robert a TaylorNarazila jsem na další fotku z Entertainment weekly, některé fotky už tu byly, ale tyto dvě snad ještě ne.

NEWS

Belliny svatební šaty na prodej

Belliny svatební šaty na prodejNěco málo o možnosti pořízení Belliných svatebních šatů.

NEWS

Peter Facinelli dnes slaví

Peter Facinelli dnes slavíPeter dnes slaví své 38. narozeniny!

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!