Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS

Sraz Ostrava!!! 06


NEWS

Kristen Stewart for Vanity Fair

Kristen Stewart for Vanity FairTolik očekávaný photoshoot Kristen je tu!

NEWS

Charlize Theron a Kristen Stewart

Charlize Theron a Kristen StewartKristen a Charlize nafotily krásné fotky. Já osobně si myslím, že Kristen na nich vypadá bezvadně!

NEWS

MTV Movie Awards 2012

MTV Movie Awards 2012Dnešní rok byl na nominace TS dost chudý, nicméně i tak zdařilý. ;)

NEWS

Znovu a jinak - nový film Elizabeth Reaser

Znovu a jinak - nový film Elizabeth ReaserZnovu a jinak - nová komedie se zajímavým námětem.

NEWS

Ashley Greene opět spolupracovala s Vanity Fair

Ashley Greene opět spolupracovala s Vanity FairZde se mrkněte na to, jak to dopadlo.

NEWS

Dakota Fanning - Nový photoshoot

Dakota Fanning - Nový photoshoot Jeden z mnoha photoshootu herečky, která ztvárnila roli Jane v Twilight sáze.

NEWS

Festival Cannes 2012 - Cosmopolis

Festival Cannes 2012 - CosmopolisNa prestižním festivalu Cannes se tento rok objevily již dva filmy našich oblíbenců Kristen Stewart a Roberta Pattinsona. Je tu ale jeden film, který okamžitě po zhlédnutí zaznamenal úspěch. Je jím Cosmopolis. Na krásném večeru ale nechyběla ani K. S. Zvu vás na ochutnávku. V článku: fotografie, trailer i klipy k filmu Cosmopolis.

NEWS

August Bradley - tvůrce nového photoshootu Jacksona Rathbona

August Bradley - tvůrce nového photoshootu Jacksona RathbonaDoufám, že se Vám nový Jacksonův photoshoot bude líbit.

NEWS

The Apparition - Nový film Ashley Greene

The Apparition - Nový film Ashley GreeneAshley určitě nelení. Stejně jako její kolegové z TS. Tady vám přináším trailer k jejímu dalšímu projektu.

NEWS

Nový poster k Breaking Dawn Part 2

Nový poster k Breaking Dawn Part 2Ano, je to tak, nové postery k filmu Breaking Dawn Part 2.

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!