Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS

Adioma


NEWS

Kristen na premiéře filmu Sněhurka a lovec

Kristen na premiéře filmu Sněhurka a lovecKristen byla na světové premiéře filmu Sněhurka a lovec. Já vám přináším její fotky...

NEWS

Nikki Reed má velký den

Nikki Reed má velký denRosalie Hale slaví své 24. narozeniny...

NEWS

Hudobný klip k filmu Snehulienka a lovec

Hudobný klip k filmu Snehulienka a lovecNa internete sa objavil klip k pesničke zo soundtracku k filmu Snehulienka a lovec.

Edit: Pridané video s komentármi pri natáčaní klipu.

NEWS

Robert Pattinson dnes slaví!

Robert Pattinson dnes slaví!Náš miláček Rob dnes slaví 26. narozeniny!

NEWS

Nový film Kristen Stewart

Nový film Kristen StewartKristen Stewart se po dotočení snímku Snow White and the Huntsman rozhodně nebude nudit, přesedlá na trochu odlišný žánr.

NEWS

Obrázky Kristen ve filmu Sněhurka a myslivec

Obrázky Kristen ve filmu Sněhurka a myslivecJe tady pár obrázků z filmu Sněhurka a myslivec, kde si hlavní roli zahraje jak jinak než Kristen Stewart. Jsou to vystřižené obrázky přímo z filmu...

NEWS

Kristen pro Britský Elle

Kristen pro Britský ElleKristen se objeví v červnovém vydání Britského Elle.

NEWS

Kristen Stewart pro Balenciaga

Kristen Stewart pro BalenciagaKristen se stane tváří nového parfému Balenciaga!

NEWS

Dva nové trailery k filmu Cosmopolis

Dva nové trailery k filmu CosmopolisSú na svete dva nové trailery k Robovmu najnovšiemu filmu Cosmopolis. Je tam toho trošku viac ako ukazoval posledný teaser trailer.

NEWS

Kristen má narozeniny!

Kristen má narozeniny!Dnešek je pro Kristen parádní den. Slaví své 22. narozeniny!

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!