Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS


NEWS

HeartBeat - Nový TV Spot k BD

HeartBeat - Nový TV Spot k BDNa internete sa objavil nový TV spot z Breaking Dawn.

EDIT: Pridaný preklad od Ziry.

NEWS

Breaking dawn - The Beginning of the End

Breaking dawn - The Beginning of the EndDo světa bylo vypuštěno nové video k BD od Summitu s názvem The Beginning of the End (Začátek konce). Na konci by měly být nějaké nové scény.

NEWS

Breaking dawn TV spot 5 - Experience

Breaking dawn TV spot 5 - ExperienceNašla jsem další TV spot s názvem Experince (zkušenost). Doufám, že tu ještě nebyl. Překlad přidán. ;)

NEWS

Breaking dawn new clip and new TV spot

Breaking dawn new clip and new TV spotNašla jsem jeden nový klip a jeden nový TV spot z Rozbřesku. Snad tu ještě nebyly. Překlad přidán. ;)

NEWS

Another New BD TV Spot - Love Forever

Another New BD TV Spot - Love ForeverBol zverejnený ďalší TV Spot Breaking dawn.
EDIT: Pridaný preklad od Ziry.

NEWS

Ďalší BD TV spot

Ďalší BD TV spotPravdepodobne nový TV spot.

NEWS

Nový klip Breaking Dawn

Nový klip Breaking DawnNový klip Breaking Dawn, v ktorom Bella zisťuje, že je tehotná.

NEWS

New Breaking Dawn Edward and Bella Still

New Breaking Dawn Edward and Bella Still Nový still Belly a Edwarda z medových týždňov.

NEWS

Oficiální videoklip k 'A Thousand Years'

Oficiální videoklip k 'A Thousand Years'Oficiální video k "A Thousand Years" od Christiny Perri již vyšlo na světlo. Obsahuje i záběry z Breaking Dawn, tudíž varuji před spoilery, i když video neobsahuje žádnou z dosud nevypuštěných scén.
+ informace o vypuštění videoklipu Bruna Marse "It Will Rain"
EDIT: Video vyměněno, nyní ke shlédnutí v HQ. :)

NEWS

Wedding photo

Wedding photoDalší fotky z nádherné, sluncem prosluněné svatby Nikki a Paula...

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!