Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS

Bella


NEWS

Nikki Reed a Jackson Rathbone v Římě

Nikki Reed a Jackson Rathbone v Římě Nikki Reed a Jackson Rathbone v Římě na 6. mezinárodním filmovém festivalu...

NEWS

A Warrior´s heart - oficiální trailer

A Warrior´s heart - oficiální trailerOficiální trailer k filmu A Warrior´s heart. Přidán překlad od Ziry.

NEWS

Další várka Behind the scenes

Další várka Behind the scenesDalší várka scén z natáčení. Je tam toho dost ze svatby.

NEWS

Kellan a Ashley: Halloween Hosts!

Kellan a Ashley: Halloween Hosts!Ahojky, narazila jsem na pěkné fotečky našich hrdinů... Alice a Emmetta na Halloweenské párty Veuve Clicquot’s Yelloween party v nočním klubu Tao v Las Vegas.

NEWS

Nikki Reed - Photocall of The Twilight Saga: Breaking Dawn, Madrid

Nikki Reed - Photocall of The Twilight Saga: Breaking Dawn, Madrid Fotky Nikki z photocallu BD v Madride. Na niektorých je s ňou aj Jackson Rathbone.

NEWS

Breaking Dawn - Behind the scenes

Breaking Dawn - Behind the scenesDalší Behind the scenes. Jsem si jistá, že to tu ještě nebylo. Jsou tam i nějaké nové scény ze svatby a konverzace okolo těhotenství Belly.
KatariEsmeCullen

NEWS

Breaking Dawn new stills

Breaking Dawn new stillsDnes večer do světa vypustili další nové stilly. Snad se Vám budou líbit. ;)

NEWS

Nové fotky z BD

Nové fotky z BDNové fotky z filmu - taková všehochuť.

NEWS

Breaking dawn - Wedding Prepration Teaser

Breaking dawn - Wedding Prepration TeaserKrátký klip z přípravy na svatbu. :))

NEWS

Sneak Peek - Jacob a Cullenovi

Sneak Peek - Jacob a CullenoviSneak Peek z BD - Jacob a Cullenovi. P.S.: Kdo si chce počkat na film, tak ať se nekouká...! =)

« Předchozí  1 ... 12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!