Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS

BD


NEWS

Taylor Lautner dnes slaví!

Taylor Lautner dnes slaví!Dnes slaví Taylor Lautner své 20. narozeniny.

NEWS

Bude pokračování?

Bude pokračování?Je tu možnost, že by bylo pokračování naší oblíbené ságy?

NEWS

První ukázka z BD: Part 2!

První ukázka z BD: Part 2!K příležitosti vydání Blu-ray disku v Americe, se objevila i menší ukázka z BD: Part 2. :)

NEWS

Datum vydání traileru k BD: Part 2!

Datum vydání traileru k BD: Part 2!Tak kdy? Kdy to bude? :P :D

NEWS

Kristen Stewart - focení pro Vanity Fair

Kristen Stewart - focení pro Vanity FairUž brzy se, jak vidno, můžeme těšit na nový photoshoot Kristen, který se objeví ve Vanity Fair. Dvě fotky z focení najdete v tomto článku.

NEWS

Ashley Greene - photoshoot for Lucky magazine

Ashley Greene - photoshoot for Lucky magazineKolem Ashley se pořád něco děje. Co tentokrát? Nový romantický photoshoot pro magazín Lucky!

NEWS

DVD bonus - „Domácí video” ze svatby

DVD bonus - „Domácí video” ze svatbyJedním z bonusů na DVD Breaking Dawn: Part 1 je i „domácí video” ze svatby. Jako kdyby někdo z rodiny všechno dění natáčel. Můžeme v něm vidět plno nových přípitků, gratulací a sladkých scén Belly a Edwarda.

NEWS

Breaking Dawn - Bloopers & bits!

Breaking Dawn - Bloopers & bits!Dvě bonusová videa z DVD Breaking Dawn.

NEWS

Jackson Rathbone bude táta!

Jackson Rathbone bude táta!Dneska se to novinkama jenom hemží! Teď jsem se dozvěděla, že Jackson bude tátou!

NEWS

Prvý zraz v Košiciach

Prvý zraz v Košiciach Zraz v Ke

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!