Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa


NEWS

Twilight fanmade music parody

Twilight fanmade music parodyCelkem povedené video. Vytvořené na motivu závislosti na Twilight, vyhnaný hodně do extrému s názem "What have you done to my wife?" Když rozumíte textu a věnujete se těm scénám je to opravdu k popukání.

NEWS

Další Eclipse TV spot

Další Eclipse TV spotPopravdě už mi připadají stejný, jen malinko jinak přestříhaný. Nebylo jich už dost?!

NEWS

Krátké ukázky jednotlivých titulů ze Score.

Krátké ukázky jednotlivých titulů ze Score.Krátké ukázky jednotlivých titulů ze Score (instrumentalní soundtrack) k Zatmění od Howarda Shorea.

NEWS

Nová videa k Eclipse

Nová videa k EclipseNa youtube jsem našla dvě nová videa. Doufám, že se budou líbit.
EDIT: Přídán překlad od Pawi

NEWS

New eclipse TV spot: Fight

New eclipse TV spot: FightNový eclipse TV spot - Fight.

NEWS

New Eclipse TV Spot: Ready

New Eclipse TV Spot: ReadyJe tu další spot.

NEWS

Eclipse - Behind the scenes

Eclipse - Behind the scenesNové video Eclipse - Behind the scenes. Je plné spoilerov, avšak je veľmi dobré.

NEWS

Eclipse Movie Clip

Eclipse Movie ClipObjevil se další clip. Tentokrát je to scéna, kdy předává Edward Bellu Jacobovi.
A ve druhém clipu je lov na Victorii pěkně v kuse ;-)

NEWS

Nový Eclipse Clip

Nový Eclipse ClipNašla jsem další Eclipse clip, snad tu ještě není.
EDIT (Hanulka a veruuuu): Vloženy titulky.

NEWS

Eclipse clip - Bree a Riley

Eclipse clip - Bree a RileyNa netu se objevil další clip. Tentokrát po přeměně Bree.
Edit(Torenc): Překlad.

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!