Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

dd


 

Kristen steward v klipu od laffe

Náhodou jsem objevila video, kde je Kristen Stewart, ale i všeobecně Twilight. Takže miš-maš. :D

NEWS

The Runaways New TV Spot

The Runaways New TV SpotHledala jsem nějaké nové informace o filmu The Runaways a našla jsem tenhle Spot. Mně osobně se velmi líbí, ale co vám?

NEWS

Kellan pre PETA

Kellan pre PETAAko dobre viete, Kellan Lutz má adoptovaných dvoch psíkov. Prvý bol Kola a tento rok na Vianoce si adoptoval aj Kevina... A tento raz, urobil Kellan rozhovor pre organizáciu PETA " Adoptujte, nekupujte!"People for the Ethical Treatment of Animals - v skratke PETA - je nezisková organizácia, ktorá sa angažuje za práva zvierat.Združuje 1,8 milióna členov a podporovateľov a je najväčšou organizáciou svojho druhu. Slogan organizácie znie „zvieratá nie sú naše na jedenie, obliekanie, experimentovanie alebo používanie na zábavu“. Taktiež je táto organizácia známa svojimi provokatívnymi propagáciami. Touto propagáciou sú známe napr. Jenna Jameson, Pamela Anderson, Sophie Monk, Holly Madison, Charlotte Rose, Pink a mnohí ďalší...

NEWS

Remember Me - scény

Remember Me - scényNapadlo vás někdy se podívat na trailer v jiném jazyce než je čeština a angličtina? Mě jo. Je tu trailer k Remember me v ruštině a je i trošku jiný než v angličtině. Hezké koukání.
Edit by Ajjinka - Přidány některé vypuštěné scény :)

NEWS

Placebo - Running up that hill - (New Moon)

Placebo - Running up that hill - (New Moon)Tohle video jsem objevila už před nějakým časem. Je to video se scénami z New Moon, a k tomu báječná píseň od Placebo. Doporučuju:)

NEWS

New Moon párty v Londýně

New Moon párty v LondýněVčera bylo poprvé zveřejněno toto video, uvidíte zde rozhovory s fanoušky a také s Taylorem, Robertem a Kristen.

NEWS

Twilight v reklamě - parodie

Twilight v reklamě - parodieCo se stane, když padne Twilight sága do oka tvůrcům reklam? To si podívejte sami.

NEWS

Twilight v Dance Flick (Děsnej dupák)

Twilight v Dance Flick (Děsnej dupák)No koncom minulého roka vyšla nová komédia od tvorcov Scary Movie - Dance Flick... Je to vlastne paródia na tanečné filmy ako napríklad Máš to!, Step up a ešte mnohé iné... No a z nevysvetliteľného dôvodu (:D), do tohoto filmu, na záverečnú scénu, práve dali taktiež záverečnú scénu z Twilight... Ako sa z černocha stane Edward Cullen? Tak si to pozrite... Preklad je hneď pod videom. :)

NEWS

Stmívání - Fan video

Stmívání - Fan videoTrochu jsem si hrála a vytvořila tohle music video. Doufám, že se vám bude líbit. Prosím o komentíky. :) Děkuju.

NEWS

Song of the New Moon and Hurricane Bells - ”Monsters“

Song of the New Moon and Hurricane Bells - ”Monsters“ Nový videoklip k písničce "Monsters" od Hurricane Bells. Tuto písničku jste mohli slyšet v New Moon. Respektivě ve scénách na začátku. Mně osobně se velmi ten klip líbí. Hlavně ten konec, kdy na lidi útočí ty nákupní vozíky.

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!