Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

Jasper in Chamelon


NEWS

Fan Video - Eclipse

Fan Video - EclipseTak jsem Vám sestříhala Zatmění. Musím říct, že je to práce několika dní a nocí, takže budu moc ráda, když mi hodíte pod video nějaký ten komentík. Prvně jsem stříhala ze dvou songů, tak se nelekněte!:D Bohužel Youtube mi smazal hudbu, tak jsem musela využít jiný server. Kvalita není nějak úžasná, ale myslím, že koukatelné to rozhodně je. Tak ať se Vám líbí! Pac a pusu, pac a pusu!:D Vaše Lorenia:)

 

Eclipse paródie

Eclipse paródiePrinášam vám pár Eclipse paródií, ja osobne sa najviac teším na Hillywood show.

NEWS

Justin Bieber - Baby (Jacob Black)

Justin Bieber - Baby (Jacob Black)Toto video mě celkem pobavilo.

NEWS

Jak se natáčel Vampires suck

Jak se natáčel Vampires suckNašla jsem pár videí, jak se natáčela parodie na Twilight - Vampires suck. Snad už tu tyto videa nebyla... Mně osobně se ta parodie moc líbí, takže za sebe bych vám ji doporučovala.

NEWS

Music video - Bella and Edward

Music video - Bella and EdwardTohle video jsem stvořila, když jsem měla smutnou náladu. Dějem je někde v Novém měsíci, ale je to spíš o vzpomínkách Belly a Edwarda, taková pocitovka. Doufám, že se Vám bude video líbit, ta práce to sestříhat a dát dokupy je vždycky nekonečná :). Kdyby Vás zajímal název skladby, tak ho najdete v závěru videa v titulkách. Jinak video přehrávejte, prosím, v nejvyšší HD kvalitě, protože automaticky se zapne v té nejnižší. A když mi tu necháte nějaký ten komentík, budu opravdu ráda. Děkuju! Vaše Lorenia :).

NEWS

Znáte Twilight jako králíčky?

Znáte Twilight jako králíčky?Když už tady máme "Jak mělo skončit Stmívání", mou maličkost sem napadlo přidat ještě jedno starší, ale stále vtipné video. Je ze série "30 Second Bunnies". Králíčci si vezmou na mušku film, který si potom sami zrychleně zahrají.

NEWS

The Hillywood Show - Eclipse

The Hillywood Show - EclipseA je tu nový teaser trailer Eclipse od Hillywood Show. :)

NEWS

Jak mělo skončit Stmívání

Jak mělo skončit StmíváníNašla jsem jedno video ze série How is should have ended. Tato videa předělávají filmy podle svého a to, jak příběh zkrátit a vyřešit hlavní zápletku logicky. :) V článku je i překlad.

 

Maľovanie TWILIGHT obalov

Tento názov iste nikoho neupútal, ale keď uvidíte, čo sa skrýva v tom chalanovi - wau. :D Úplne okopíroval Twilight obaly na knihy a on to robil ručne! (Najlepšie je to od druhej minúty. :))

 

Twilight and Repo! Genetic opera

Tak jsem zase jednou brouzdala na youtube a našla jsem tam tohle parádně upravené video ze stmívání zmixované s písní z Repo! Genetic opera.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!