Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

the host stills


NEWS

Deleted scene z New Moon

Deleted scene z New MoonVymazaná scéna z New Moon. Chýba Vám vo filme?

NEWS

TV Spot na New Moon DVD

TV Spot na New Moon DVDTV Spoty na DVD New Moon. Síce sú tam všetky scény z New Moon, ktoré sme už videli, ale podľa mňa vôbec nezaškodí si ich pozrieť ešte raz. Sú úžasne. Škoda, že takéto reklamy nebežia aj v našich televízoroch. Bola by som nalepená na telke celý deň a čakala... Edit: Pridané ešte 2 nové videá

NEWS

Eclipse - Behind the Scenes - Sneak Peek

Eclipse - Behind the Scenes - Sneak PeekLidičky, tady máme video, jak se natáčelo Zatmění. Jsou tu rozhovory a další scénky z filmu, co v traileru nebylo. Pěknou podívanou :-)))

NEWS

Videa The Runaways

Videa The RunawaysČauky, jsem tu s dalšími věcmi k filmu The Runaways. V článku najdete různé scény z filmu a music video k Cherry Bomb. Jukněte se, já se loučím.

NEWS

River flows in you - zpívané

River flows in you - zpívanéNašla jsem písničku River flows in you (fanouškovská Bella's lullaby) nazpívanou.

EDIT: Přidána nazpívaná Bella's Lullaby mužským hlasem. (Díky RenesmeeCarliee.)

 

Pestle Hana - Need

Pestle Hana - NeedNašla jsem na youtube písničku Need a videoklip, je o Novým Měsíci. Je moc krásná.

NEWS

Rodina a Přátelé Roberta Pattinsona

2. března byl Robert Pattinson v pořadu ,,The View" a přišla ho podpořit jeho rodina i přátelé, i když jeho otec zrovna nemohl, ale byl tam aspoň jeho bratr. Bill Geddie jako producent využil své pozice, a přišel si je okouknout. Jo jeho matka, wau, je krásná, fakt krásná.

NEWS

Chipmunkouvé s twilight soundtrackem!

Chipmunkouvé s twilight soundtrackem!Našla jsem na netu takovou parodii na chipmunky, kteří zpívají různé písničky, i z twilight. Tak jsem se rozhodla je semka dát. Pěknou zábavu!

NEWS

New Moon song by Celica Westbrook

New Moon song by Celica WestbrookNašla jsem novou písničku, volně složenou pro New Moon. Zatím jsem ji tu neviděla, tak se s Vámi musím podělit!!;) Enjoy!

NEWS

Robert Pattinson a Show Jimmyho Fallona

Robert Pattinson  a Show Jimmyho FallonaVčera byl Robert Pattinson u Jimmyho FAllona a měli spolu opravdu vyvedený rozhovor.

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!