Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

Alec Volturi


 

Buffy vs Edward

Buffy vs EdwardVideo o tom, jak by to dopadlo, kdyby se potkala Buffy, přemožitelka upírů s Edwardem. Buffy teda rozhodně není tak chápavá jako Bella. :-) Když už jsem u tématu Buffy...Kdo u vás vede? Angel nebo Edward?

 

Deleted scenes... aneb Vyhozené scény

Deleted scenes... aneb Vyhozené scényVidejka.... myslím a doufám, že tu ještě nejsou...

 

New Moon Funvideo (Bella)

New Moon Funvideo (Bella)objavila som krásne video kde je dobre spracovaný pohľad Belly keď ju Edward opusil. Určite si ho pozrite.

NEWS

Twilight CZ dabing

Twilight CZ dabingVidea... Poznámky od Isabells: Alice se čte v angličtině jako "Elis" (třeba Jaspera také čtete "Džespr" a ne Jasper)! A příkopy (moats) zní v angličtině skoro stejně jako plísně (moulds), tak se nedivte, že to spletli, když Edward tak huhňá:-) (Já sama neřeknu stoprocentně, co vlastně říká). Poznámky od máji: No, dabingovat se budou i další díly, ale dabing bude pouze na DVD, takže se v kinech neobjeví.

 

Edward vs. Jacob Black-videa

Tak jsem se jen tak nudila a na youtubku jsem našla nějaké videa Edward vs. Jake. Jestli tu už nějaké z nich jsou tak se omlouvám...tak kdo podle vás vede? upír nebo vlkodlak?

NEWS

New Moon parodie od The Hillywood Show

New Moon parodie od The Hillywood ShowThe Hillywood Show pro nás má první náhled na jejich připravovanou parodii na New Moon. Pokud jste viděli jejich Twilight parodii (video v článku), je vám jasné, že od téhle partičky můžeme očekávat dobře odvedenou a zábavnou práci.

NEWS

K vymazání

K vymazání

NEWS

Jacobova přeměna - video

Jacobova přeměna - videoJacobova přeměna

 

Fanmade trailer - Eclipse

Fanmade trailer - EclipseDalší, vcelku zajímavý fanmade trailer na eclipse

NEWS

Ukolébavky

Určitě jste si všimli, že s ukolébavkama jakoby se roztrhl pytel. A některé jsou vážně krásné. Tak vám tu přidávám pár odkazů. A osobně doporučuju od Jane a Aleca:).

« Předchozí  1 ... 17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!