Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa


 

Edward Cullen vs. Jacob Black and more...

Edward Cullen vs. Jacob Black and more...Twilight videa od lovesimplicity

 

Funny video s Camem

Funny video s CamemVideo o tom, jak cam potkal fanynky Twilight a ty ho považovali za Jamese. Chlámala jsem se u toho dost + bonus, už vím jak se vyslovuje Camovo příjmení.

 

Krásný fanmade trailer New Moon

Krásný fanmade trailer New Moonv tomto traileru jsou i originál záběry z NEW MOON, doufám, že se bude líbit ;o)

NEWS

Český dabing TW traileru !!

Český dabing TW traileru !!Tak tohle je fakt mazec, někdo udělal amatérský dabing k traileru na Stmívání :) jsem se mohla potrhat smíchy, doufám, že až to u nás vyjde na dvd, tak to nebude tak otřesný :D No, pokochejte se samy :)

// Už to jede!!!

 

Něco pro fanoušky LOST a Edwarda

Něco pro fanoušky LOST a EdwardaJak jistě ví všichni fanoušci LOST, dnes večer je na abc velké finále páté sezóny a k té příležitosti tu pro vás mám povedenou parodii na LOST, kde celkem velkou roli nehraje nikdo jiný než náš báječný Edward Cullen! Dude, that guy is a vampire:-)

 

Fanmade trailer / Nádhernej!!!

Fanmade trailer / Nádhernej!!!Úplně božskej fan made trailer k NEW MOON

 

Rosalie, Bella a Alice na písničku Circus

Rosalie, Bella a Alice na písničku CircusNašla jsem celkem pěkné videjko. Jsou to různě nastříhané části filmu na písničku Circus od Britney Spears. Objevují se tam hlavně Alice, Bella a Rosalie. Nu, mě se líbí ;)

 

Rosaliin příběh

 

New Moon fanmade trailer

Fanmade video, ve kterém jsou Volturiovi.

 

My videoclip - Need (Hana Pestle)

My videoclip - Need (Hana Pestle)Můj videoklip k písničce Need od Hany Pestle (písničce, která se snad objeví na soundtracku New Moonu).

« Předchozí  1 ... 20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!