Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

5.Anik-Rosalie


NEWS

Rob - Kristen

No, asi to Rob přehnal...Našla jsem i video, kvalita nic moc, ale...

NEWS

Robert Pattinson-zpívá

Robert Pattinson-zpíváPísničky od Roberta Pattinsona.

 

New Moon-Fanmade-Oficial Music video

New Moon-Fanmade-Oficial Music videoZase sem našla videjko na youtube.com, tentokráte je to jakoby oficiální music video k New Moon ale je to Fanmade a to znamená že je to jenom neoficiálně někoho kdo si napsal vlastní písničku a udělal video=)Své názory vyjádřete do komentářů,a prosím slušně,a každý neumí zpívat nechtějte slyšet mě xD,ale ona si to napsala a všechno takže zaslouží obdiv...děkuju předem =)

NEWS

Scény z natáčení New Moon

Scény z natáčení New MoonThe Kyle and Jackie O Show nám přinesli záběry mezi natáčením scén z Nového měsíce! Jde o sestřih z natáčení různých scén, tak si můžeme udělat obrázek, jak to bude ve filmu vypadat.

NEWS

Esmeina oblíbená píseň + trochu jiná Bellina ukolébavka

Esmeina oblíbená píseň + trochu jiná Bellina ukolébavkaJistě znáte tu filmovou Bellinu ukolébavku, ale tohle je úplně jiná verze. Plus i Esmeina oblíbená píseň. Jsem to našla kdesi na netu a obě zní moc hezky :D A hlavně, je to opravdu obojí jen čistý klavír bez jakýchkoli efektů...

 

Twilight The Puppy Parody

Twilight The Puppy ParodyJak říká název - je to parodie... taková hm.. zajímavá a celkem pěkná :D

NEWS

Taylor, Robert a Jonas Brothers - taneček...

Tak u toho jsem se vážně rozesmála... Kdo může vymyslet takovou blbost? xD Asi jen já a lidi, kteří dělají takováhle videa..

 

Další fanmade trailer k New Moon

Další fanmade trailer k New MoonNašla jsem na webu jedno hezký video, které využívá záběry z oficiálního traileru, ale je i trošku jiný. Tak snad se vám bude líbit. ;)

NEWS

Videjka:)

funny videa....

 

Twilight parodie s Cheeseburgerem

Ano, je to sice jen další z videí, kterých tu už bylo spousta... ale mně se toto líbí nejvíc!

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!