Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

bella


NEWS

New Moon oficiální 2. trailer

New Moon oficiální 2. trailerNa youtube se již objevil oficiálně zveřejněný druhý trailer ve skvělé kvalitě :-) mě se zdá úplně úžasný, co vám? //Objevil se nový článek, ve kterém byl v HQ kvalitě, ale tím by se smazala i diskuze, tak je odkaz přiložen i k tomuhle videu.

 

New Moon Fanmade Trailer - Překrásný!

New Moon Fanmade Trailer - Překrásný!Tak tohle je úžasná práce, nemyslíte?

NEWS

Taylor a Kristen - videa z focení

Taylor a Kristen - videa z foceníNašla jsem videa, z focení photoshopu pro Entertainment weekly... :) To první je krátké, ale docela sranda! :D

NEWS

New Moon trailer s novými scénami - Francie

New Moon trailer s novými scénami - FrancieNašla jsem na youtube.com super trailer k New Moon s novými scénami. Je to bohužel ve špatné kvalitě, ale rozhodně to stojí za to....

NEWS

New moon trailer 2??

New moon trailer 2??New moon "trailer" 2 promítaný před bandslamem.. (neověřeno) ale vypadá to jako pravé. Součástí je i ten 14-ti sekundový úryvek... ačkoli tam spíš mluví taylor lautner než, že by se dělo něco víc..

NEWS

Teaser New Moon

Teaser New MoonV článku najdete video. Tak se nám KONEČNĚ objevil nový teaser. Trvá sice neuvěřitelných 14 sekund :-( ale lepší něco než nic :-)

NEWS

Volterra - natáčení s komparsem (jízda v autě)

Volterra - natáčení s komparsem (jízda v autě)Na youtube jsem hledala různá videa a narazila jsem na tohle. Videa s porschem ve Volteře už tu jsou, ale tohle - s komparsem mě docela pobavilo :-) Tak co na něj říkáte?

 

Full New Moon trailer (fanmade)

Full New Moon trailer (fanmade)Našla som pekný trailer New Moon. Sú tu scény z Talianska a aj ako Bella jazdí na motorkách.

 

Funny Moments

Funny MomentsOdkazy na pár vtipných videí:D

NEWS

Vlkodlak a dva upíři zpívají :)

Z Jacoba, Victorie a Lurenta se nám vyklubali zpěváci :). Začalo to nevinným zadáním do vyhledávače youtube Twilight Miley Cyrus a co se našlo..

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!