Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování


 

IV.Hranice života

IV.Hranice životaDúfam, že sa vám táto kapitolka bude páčiť..prajme príjemné čítanie...

 

Choose Right Way - I.Kapitola

Choose Right Way - I.KapitolaTak vám sem dávám první kapitolu k mé povídce. Berte to prosím s nadhledem, moc zkušeností s psaním povídek nemám. Jinak český název povídky je Zvol si správnou cestu...teda myslim no.

 

Zakázaná láska - 2.část

Zakázaná láska - 2.částJen opravdu kraťoučká kapitolka :) dnes nestíhám. Dějově předchází první povídce... je to vlastně Edwardovo vyprávění, jak to všechno bylo :)

 

Půlnoc- část 12.

Půlnoc- část 12.Další díleček speciálně pro všechny co to čtou a moc jim az to děkuju a pro moji kámšku Soňu, které jsem to slíbila :D

 

2gether-5.díl

2gether-5.dílPátý díl povídky...

 

Tajemství - 5.kapitola

Tajemství - 5.kapitolaTak jsem konečně dokončila další kapitolu s názvem Henry a ti druzí. Doufám, že se bude líbit a napište mi, co si o tom myslíte. Dozvíte se zde něco o Henrym a Isabella se poprvé a možná naposled ve svém životě potká s vlkodlaky...

 

III.Hranice života

III.Hranice životaTúto kapitolku venujem hlavne Phoebe a Nany a samozrejme aj všetkým ostatným...

 

2gether-4.díl

2gether-4.dílČtvrtý díl povídky...

 

Půlnoc- část 11.

Půlnoc- část 11.Další díleček:) komentíky a tak různě však to znáte a díky :-*

 

Zakázaná láska - 1.část

Zakázaná láska - 1.částPrvní část zřejmě trochu netradiční povídky. V příběhu vůbec nefiguruje Bella. Místo ní je zde mladá vlkodlačka. Sestra Sama Uleye... Sophie. První část povídky je věnována jejich vztahu. V dalších částech se dozvíte, jak se seznámili a co se stalo poté :)
Předem děkuji za komentáře :))

« Předchozí  1 ... 3771  3772  3773  3774  3775  3776  3777  3778  3779  3780  3781 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!