Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

Wall by Ranya 2


 

Zakázaná láska - 8.část

Zakázaná láska - 8.částTáák...další kapitolka, taková...nezáživná :)

 

Půlnoc- část 18.

Půlnoc- část 18.A je tu další díleček :) kousek je zase z jiného pohledu :)

 

2gether-9.díl

2gether-9.díl9. kapitola

 

Nově objevená sestra - II. kapitola

Nově objevená sestra - II. kapitolaII. kapitola - je sice kratší, ale myslím si, že je důležítá. V té další se pokusím objasnit něco z tajemství kolem Daniell či Alexe. Prosím o komentíky.

 

Nejistá Budoucnost - Kapitola 6.

Nejistá Budoucnost - Kapitola 6.Dalšíí díl. Vím sice mi to trvalo déle, protože jsem nevěděla jak pokračovat, ale už díky bohu vím, takže se nebojte :) A taky ohledně Edwarda, brzy se tam taky objeví, ale nic nezaručuji. Bavte se a pište kritiky :) Kapitola "Naděje na přežití"..

 

Nessie

Pokracovani Rozbřesku, podle me. Pls komentare

 

Zakázaná láska - 7.část

Zakázaná láska - 7.částTakže další dílek, možná tam bude něco, co nikdo nečekal :) někomu tím možná udělám radost, kdo ví. Ale ocenila bych radu na pokračování, sice to mám jakž takž promyšlené, ale rady se vždycky hodí ;)

 

Prokletí nesmrtelných - část 7.

Prokletí nesmrtelných - část 7.O téhle části můžu říct, že je spíš taková spojka mezi dalším, který mi ale bude trvat o něco déle. Štěstí hrdinů je opět značně ohroženo, ale více se dočtete dál.

 

Půlnoc- část 17.

Půlnoc- část 17.další, delší díleček:) komentíky prosím :-*

 

Věčnost - XI.kapitola

Věčnost - XI.kapitolaTáák a konečně jste se dočkaly :) Poslední kapitola, která navazuje na Rozbřesk... Máte to vysvětlený pod kapitolou...

« Předchozí  1 ... 3766  3767  3768  3769  3770  3771  3772  3773  3774  3775  3776 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!