Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování


 

Cítila jsem naději-13.část

Cítila jsem naději-13.částMám pro vás další kapitolku =) Tentokrát jsem jí dala název "Nápad nehyne jako splněné přání". Pro Maybe se zde otevrítá nová kapitola života... pokud vás zajímá jaká, dejte se do čtení =) A kdybyste napsali komentíky, budu jen ráda =) (BTW:nebojte,ještě nekončííím) :-)

 

Prokletí nesmrtelných - část 9.

Prokletí nesmrtelných - část 9.Omlouvám se vám za dlouhé čekání, ale teď jsem tu s další částí. Vysvětlení se tu ještě nedočkáte, ale něčeho zajímavého ano. Objasnění bude v příští části, na které už pracuji. Přeji příjemné počtení. A prosím o komenty. Děkuju:). Lareth

 

2gether-17.dil

 

Dejiny večnosti 5. a 6. kapitola

Dejiny večnosti 5. a 6. kapitolaPoviedok sú tu už celé množstvá, takže, aby ste sa nestratili, pripomínam dej. Bella a Edward s Jasperom a Alice žijú v mestečku Port Rain ako súrodenci a "frajeri". Po tom, čo B&E trochu nepatričným spôsobom dajú najavo svoje city, im do života skôr, ako stihnú niečo vyriešiť, vstúpi záhadný muž s napojeným na vlkodlakov. Medzi Cullenovcami a vlkodlakmi sa strhne boj o teritórium, ale Edward pri ňom, príde o život. Alebo... sú veci také, aké majú byť, alebo také, akými sa byť zdajú?

 

Zakázaná láska - 11.část

Zakázaná láska - 11.částDalší kapitolka s ... řekla bych dost nečekanou věcí

 

Ukradnuté srdce (4.časť)

Ukradnuté srdce (4.časť)Tento part je síce krátky, ale pre ďalší vývin deja veľmi podstatný :D Konečne sa tu objavia upíri, takže sa pripravte na drámu a veľa krvi. Myslím to vážne, pre slabšie žalúdky som asi mala napísať soft verziu :)

 

Úplněk 1. kapitola 2.díl

Úplněk 1. kapitola 2.díl2. díl první kapitoly Narozeniny. Doufám, že se bude líbit. PS: Díky Žanetinko:-P A ještě mám dotaz: mám sem dávat delší články jen občas nebo kratší často? Zajímá mě váš názor.

 

Nový svět II.

Nový svět II. druhý díl, je trochu kratší.... zatím se tam neděje nic akčního, tak snad to nějak přelouskáte.

 

Půlnoc - část 21.

Půlnoc -  část 21.Další díleček:) Ten konec je něco jako ¨---- jako úvod do dalšího dílu:D

 

Nově objevená sestra - III. kapitola

Nově objevená sestra - III. kapitolaDoufám, že se vám bude líbit. Prosím o komentíky.

« Předchozí  1 ... 3762  3763  3764  3765  3766  3767  3768  3769  3770  3771  3772 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!