Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový (Ne) Život 4


Nový (Ne) Život 4Tak a je tu po dlouhé době 4 díleček, těším se na komentíky a kritiku. tento díl je poněkud kratší, tak snad se vám i tak bude líbit a teď jedna špatná zpráva. bohužel v neděli jedu na lyžák a nevím jaký bude čas psát další pokráááčko ......

Tento díleček je takový chaotičtější, co se týče jejich myšlenek. Tak je velmi zmatená.Kdyby jste něčemu nerozuměnili stačí napsat do komentářů a já vám na ně ráda odpovím:D

OHEŇ V TĚLE

(Během několika mála sekund )

Cítila jsem pronikavou bolest všude na svém těle. Nechce se mi věřit, že tohle je smrt. Smrt přece nebolí.

Ne tohle smrt není, já pořád žiji, i když ne tak jak bych chtěla.

S každým nadechnutím se mé plíce stahují.

S každým úderem, srdce vypovídá službu.

S každým pohnutím mi tělem projede tisíce mravenců a jehlí.

Pomalu přestávám cítit nohy, nechci raději vědět co dělá zbytek orgánů v mém těle.

Tíží mě myšlenka na to, že doktor Cullen mne zradil. Tyhle bolesti jsou ještě horší,  než ty, které jsem měla ve špitále. Nechápu to, slíbil mi to a já místo ulehčen, tu ležím v ještě horší stavu s ještě horšími  bolestmi.

„ÁÁÁÁÁÁÁÁ“ copak tu není nikdo ??? kdo by mi pomohl ? zbavil mne té nesnesitelné, nekonečné bolesti, která nade mnou  vyhrává?

Ale někdo tu přece jen je. Stále cítím chlad, jaký v této místnosti panuje. Vím, že nejsem ve špitále a ani mi nedochází, kde bych mohla být a taky zároveň s kým.

Chci otevřít oči a prohlídnou si místnost, než navždy odejdu.

Chci pohlédnou do očí člověku, který mi tohle všechno způsobil.

Chci, aby si zapamatoval můj pohled, který ho bude provázet všude, kam se podívá. Uvidí ho vždy, když půjde spát nebo se jen podívá do temné uličky. Pokaždé, tam bude.

Konečně se mi to povedlo otevřít oči. Nejprve jedno, potom druhé.

V místnosti, ve které jsem byla, bylo šero. Rozeznala jsem postavu klečící u mé postele.

Přála jsem si aby to už skončilo, tomuto se nedá nijak vzdorovat, ty bolesti jsou nekonečné a já je chci mít už za sebou. Tak, kdy už to skončí.

Tolik myšlenek mi kroužilo v hlavě.

V té postavě jsem rozeznala doktora Cullena, tak jestli se mi do té chvíle srdce nezastavilo, tak teď se jistě zastaví. Nevěřila jsem svým očím. Přece, sám říkal, že mi pomůže.

Doktor Cullen se nade mne pomalu nahnul. Nevím co chce dělat, ale něco mi říkalo, že to nebude příjemné.

„ Odpusť mi to, Kessie.“ Řekl a v tu chvíli mi otočil hlavu na bok. Sundal mi z krku pramen vlasů a ve chvíli, kdy jsem ze svého těla vydala poslední nádech, se mi zakousl přímo do krční žíly.

„ ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ“ jestli jsem si myslela, že ty bolesti, které jsem měla, tak dlouhou dobu, jsou něco proti těmto, které mám teď, mýlila jsem se.

Po těle se mi rozléhal zvláštní, pálivý žár. Jako by celé mé tělo vzplanulo a oheň přidával na síle každou vteřinou.

„ UMMMMMMMM“

Cítila jsem, jak se Doktorova ruka dotkla mé brady a silně ji přidržela u horní čelisti.

Pochopila jsem, že chce zabránit mému křiku, ale nechápala jsem proč mi tohle udělal.

Slíbil mi, že mě zbaví bolesti a přitom, mi ju dělá ještě větší.

Ten žár po celém těle.

„ ÁÁÁÁ UMMMM“kdy tohle skončí. Chci umřít. Chci pryč. Chci už klid.

Najednou se ode mne odtáhl.

Otevřela jsem oči. Nedokázala jsem pořádně zaostřit, ale rozpoznala jsem stíny a pohyby.

Doktor Cullen si zacpával zápěstím ústa od kterým mu ještě ukapávala má krev a v očím mu stále jiskřila ta bolest, kterou způsobil a o které věděl. Bolelo ho to. Cítila jsem to.

Najednou se mi rozmazalo všechno a já cítila tu strašlivou nutkavou bolest, oheň  mém těle, který stále sílil a  nevypadal, že by mne chtěl opustit.

Někdo mě chytil za pravou ruku a v tu chvíli jsem věděla, že tady nebudu sama……….




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový (Ne) Život 4:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!