Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový (Ne) Život 5

Milosrdný čin


Nový (Ne) Život 5omlouvám se, že to tak dlouho trvalo...... pod perex. vysvětlení .....a předem říkám, tento dílek ....... by měl mít název chaos ......

Přiznávám, že tenhle dílek je takový chaos……. Splácaný…….. pátý přes devátý ….. ale prosím neodsuzujte ho ……. Bohužel jsem si z lyžáku přivezla chřipku a zánět průdušek, ale aby toho nebylo málo bolesti břicha a hlavy mi prostě nedovolili psát. A v úterý nám umřel ani ne roční kocourek. Takže se tady za ten díl omlouvám a i za to, že to tak dlouho trvalo. Slibuji, že další díly už budou lepší, tak snad mi to tu neodsoudíte …….

CARLISLEOVA CHVÍLE

„ Néééé“ ozvalo se z nemocničního pokoje.

Stát za dveřmi a poslouchat, jak Kessie umírá mojí chybou a odpovědností ztrácí všechny, které miluje, bylo neúnosné. Bude to těžké přemáhat v sobě tu bolest, kterou necítím, ale vím, že tak někde je.

Otvírám dveře a až moc rychle vcházím do pokoje.

Vidím, jak její tělo naposledy vydechlo, jak její hruď naposledy klesá dolů, její oči se pomalu zavírají a hlava jí padá na stranu.

Sedám si na židli a poslouchám, jak paní Ambringtonová brečí svému muži na rameni.

Je to hrozné.

Tak mladá a mladá bude navěky.

Bude to těžké období naučit ji všechno. Nepít lidskou krev, ovládat se, ovládat svou sílu, krotit ji a zároveň sebe a to hlavní, udržet ji ve Forks.( poz.aut. aby nezačala vyhledávat své rodiče) Nejhorší bude první měsíc, kdy si uvědomí, že měla rodiče, kteří ji milovali.

„ Je mi to líto, ale nedalo se už nic dělat. Měla až příliš rozsáhlá vnitřní zranění.“ Být v klidu je hodně těžké, hlavně když vím, že za tři dny okusím její krev. Nesnáším lidskou krev.

„ Děkujeme, Vám, - pane doktore - Cullene. Udělal jste - vše co- bylo ve vašich - silách. Byly - bychom rádi, - Kessie by - byla ráda, - kdyby jste - přišel zítra na její - pohřeb. Přála - si to, měla - vás ráda.“  mezi vzlyky tiše pronesla paní Ambringtonová.

„ Rád přijdu,“ přišel bych i tak. Musel bych tam přijít, protože jinak by Kessie umírala dva metry pod povrchem v silných bolestech a to bych si v životě neodpustil. Zbývá jen dostat jí z pohřbu nepozorovaně do auta a pak už jen čekat.

Potřásl jsem si s panem Ambringtonem rukou a vyjádřil mu upřímnou soustrast.

Chtěl jsem odejít z pokoje a jít si pročistit hlavu, když v tu chvíli Charleason rozrazil dveře a celý udivený se vrhl k lůžku, kde ležela Kessie.

„ EKG přestalo pípat. Nechápu to Cullene. Jak to, že zemřela teď? Vždyť…..:“ „ Charleasone pojďte, popovídáme si o tom venku.“ Kývl jsem směrem k rodičům Kessie.

Objal jsem Charleasona kolem ramen a táhl ho směrem k lékařskému pokoji.

„ Cullene, já to nechápu. Vždyť měla ještě tak dva dny.“

„ Charleasone, já to vím, byla moc slabá. Měla silně poškozené orgány. Nedalo se to počítat na dny, nýbrž na hodiny. Bylo jen otázkou času, kdy jí čas vyprší.“ Stále si nebyl jistý, zda to tak je, ale nezbylo mu nic než jen přikývnout a souhlasit.

V nemocnici jsem zůstal až do půlnoci a vypomáhal na ambulanci. Nic zvláštního se za tu službu nestalo a tak jsem odešel na lov.

Dlouho jsem nebyl na lovu a mé oči už dávno chytly temnou barvu.

Štěstí bylo v tom, že kousek za Londýnem je menší lesík s bohatou „večeří“.

Srnka je rychlá, ale já mnohem rychlejší a silnější. Kolikrát mi těch všech zvířat bylo a je líto, jenomže jsme predátoři a oni jsou lovná zvěř.

Prosedět zbytek rána na lavičce a pozorovat východ slunce bylo uklidňující před tím, co mě čekalo.

Dojít do pronajatého domku za městem mi trvalo malou chvíli. Všechno bylo připraveno, zbývalo mi jen se obléct a vyrazit.

Pohřeb začínal v 10 hodin.

Dorazil jsem chvíli po desáté a zamířil si to přímo k jejím rodičům. Oba stáli u její rakve a naposled se s ní loučili. Vyjádřil jsem jim znovu upřímnou soustrast a rozloučil se s nimi.

Postávat u dveří a sledovat faráře, jak zavírá její rakev a lidé se shromažďují venku, byl signál k tomu, abych jednal co nejrychleji.

Vzadu, kde jsem měl schované dva 25 kg pytle, které sloužili „místo Kessie“, jsem rychle donesl k rakvi.

Otevřít rakev bylo jednoduché, vytáhnout Kessie a místo ní tam dát dva těžké pytle bylo také jednoduché, dostat se ven – složitější.

Naštěstí u zadního vchodu nikdo nebyl.

Nepozorovaně jsem se dostal až k autu, kde jsem jí položil na zadní sedadla a namířil si to rovnou do pronajatého domku za městem.

Cesta trvala jen chvíli.

Nemám strach z toho, že nás někdo uvidí, za městem se nikdo nepotuluje, je tam ticho a klid. Spíš mám strach z toho, co bude.

Zastavil jsem přímo před domem, vzal Kessie do náruče a namířil si to rovnou do předem připraveného pokoje.

Kdybych v tu chvíli byl člověk a někdo by mi řekl, že žije, myslel bych si o něm, že jako malej spadl z Uranu přímo na třešeň.

Ležela na válendě. Nehýbala se. Nezbývalo mi nic.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový (Ne) Život 5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!