Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

knihy. není jich nějak víc :D


 

Houslistka 3

Houslistka 3Třetí kapitola z pohledu Edwarda. Příjemné čtení. XD Za gramatické chyby se omlouvám.

 

Sesterská pouta 59. kapitola

Sesterská pouta 59. kapitolaNajednou jsem se ale zarazila, protože jsem zaslechla něčí kroky a ucítila tu známou sladkou upíří vůni. Dostala jsem strach a prudce se otočila. Nikdo za mnou ale nebyl. Nevěděla jsem, jestli jsem už prostě jen paranoidní, nebo mě skutečně někdo pozoruje. Nezůstala jsem tam, abych to zjistila. Místo toho jsem se dala do běhu a chtěla se dostat co nejdříve do domu, kde jsme před upíry sice v bezpečí nebyly, ale alespoň jsme byly pohromadě. Příjemné počtení přejí Mokasina a Chloe.

 

Houslistka 2

Houslistka 2Pokračujeme... O dva a půl roku později.

 

Personal sun for Bells: 20. kapitola: Jacob

Personal sun for Bells: 20. kapitola: JacobRekapitulace 19. kapitoly z pohledu Jacoba.
Bree

 

Sesterská pouta 58. kapitola

Sesterská pouta 58. kapitolaKoutkem oka jsem mrkla na hodiny a zkontrolovala, jak jsem na tom s časem. Ještě jsem měla několik minutek k dobru, ale stejně jsem se je rozhodla využít k přípravě na rande. Teda, vlastně na oběd. Sakra, ty holky mě tak zblbly, že už bych tomu byla schopná říkat rande i já, ale tak to vážně nebylo. Nebo snad jo? Nebyla jsem si jistá… Přeji příjemné čtení a samozřejmě prosím o komentáře. Chloe.

Dokončeno

Houslistka prolog + 1

Houslistka prolog + 1Ahojky holky, děvčata a ženy, tak tedy vracím zpátky Houslistku. Snad si na ni ještě některá z Vás vzpomene. :) Pokud někdo Houslistku nečetl, doporučuji si tedy prvně přečíst jednorázovku Farewell, která Vám celou situaci osvětlí.
V neposlední řadě... Text jsem bohužel nedokázala opravit nebo přepsat, takže je v původní (prvotina) podobě. Tak se na mě za to nezlobte. Kapitolky budu přidávat jak to jen půjde. :)

 

Třetí do páru 7. část

Třetí do páru 7. částPoslední část s flashbackem a pak už zase hurá do přítomnosti...

 

Sesterská pouta 57. kapitola

Sesterská pouta 57. kapitolaHolky čeká velký den. Jak asi ovlivní jejich životy? Přeji příjemné čtení. :-)

 

Personal sun for Bells: 19. kapitola: Bella

Personal sun for Bells: 19. kapitola: Bella Vrátila se Victoria. Kdo nakonec skončí zraněný? A jak to bude vážné?
Bree

 

Sesterská pouta 56. kapitola

Sesterská pouta 56. kapitolaPo delší době zase pohled Rachell, na kterou čeká jedna nepříliš milá návštěva, ale to by nebyly holky Swanovy, aby si s tím nedokázaly poradit. :-) Samozřejmě prosím o komentáře... Chloe

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!