Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Jiné filmové projekty


NEWS

Fotky z natáčení Water for elephants

Fotky z natáčení Water for elephantsTak jsem narazila na fotky z natáčení z Robova nového filmu Water for elephants, na kterých se mihne i Reese Witherspoon. Účes i oblečení na mě působí poněkud zvláštním dojmem, ale posuďte sami. No prostě je to zajímavé, co dodat...

NEWS

Robert a Reese - snímky z natáčania

Robert a Reese - snímky z natáčaniaFoto z natáčania Water for Elephants. Robert a Reese.

NEWS

Nový Eclipse stills - Jasper a Rosalie

Nový Eclipse stills - Jasper a RosalieNová fotka Jaspera a Rosalie...

NEWS

Nové eclipse stills - Maria a Royce

Nové eclipse stills  - Maria a Royce2 nové Eclipse stills: Márie a Royca Kinga.

NEWS

Water for Elephants with Robert Pattinson

Water for Elephants with Robert PattinsonRobův nový film, který právě natáčí...

NEWS

Elizabeth Reaser v Seznam ex

Elizabeth Reaser v Seznam exNa Prima Cool dávají každou sobotu a neděli dopoledne Seznam ex. V hlavní roli Elisabeth Reaser (Esmé).

NEWS

První Bel Ami Still

Bel Ami - Robert Pattinson, Uma Thurmam... Co dodat, už se nemůžu dočkat.

NEWS

Meskada - Kellan Lutz

Meskada - Kellan LutzNový film Kellana Lutza - Meskáda, informácie, foto a trailer

NEWS

Útěk do divočiny na NovaCinema

Útěk do divočiny na NovaCinemaJe možné, že už tu tato zpráva byla, ale neviděla jsem to tu a myslím, že někoho, kdo to ještě neví, by to mohlo zaujmout.
V úterý 6. 4. odvysílá program Nova Cinema jeden z filmů s Kristen Stewart - Útěk do divočiny.
Edit by Ajjinka

NEWS

Robert Pattinson o filmu Nezapomeň na mě!

Robert Pattinson o filmu Nezapomeň na mě!Mě osobně nejvíce zaujal fakt, že Rob ještě NIKDY nezval holku na rande. A že se k tomu otevřeně přiznal.

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!